Lupus Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Bare lurte på om noen vet hva slike fotballspill som spilles på bord med menn på pinner heter? Skal skaffe meg et slikt et, men ikke noe brio kvalitet. Skal ha ordentlige greier. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Sånt spill er fett! Men du må nok betale litt for et skikkelig bord. Du kan jo se litt på QXL og lignende da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Hva med et bankebrett da? Lenke til kommentar
en mann Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 BANKEbrett ruler!!! naiv... super. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Quote: Den 2002-11-02 16:55, skrev en mann:BANKEbrett ruler!!!naiv...super. Jepp det ruuuler. Naiv super er en bra bok det. Det er faktisk den boka jeg leste på 1 kveld og fikk med meg nesten alt av den. Jeg kunne referere nesten HELE boka. Var litt stolt :razz: Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå