Gå til innhold

xbox 369 live problemer

takumi

Anbefalte innlegg

det hakker sinnsykt når jeg spiller doa4 på xbox360-live, noen ganger mister jeg forbindelsen, hva burde jeg ha av hastighet og hvor mye har ut hastigheten å si?

har 3000/512 nå

burde jeg gå for 3000/1000

eller

6000/768

og hvorfor mister jeg forbindelsen? det gjelder også når jeg ikke spiller live, men bare er i menyene...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

UPC, i følge ITavisen sin bredbåndstest så ligger det som regel litt over...

har ikke lagt merke til at linja er treg bortsatt fra hvis jeg f.eks laster ned en fil over bit torrent (som tar kanskje 400kb/s av båndbredden som ikke er så mye), da er det frustrasjon å surfe på internet til tider.

Lenke til kommentar

det er rart at når jeg ser andre spiller mot hverandre så hakker det ikke i det heletatt.

det er mye som skjer på en gang der ja, de kunne tatt vekk en del av de meningsløse effektene som de har med i mange av banene så det hadde blitt litt mindre krevende

Lenke til kommentar

Mente effektene ja.

Nå kan jeg ikke si at jeg har spilt mye live, men noe av effektene som f.eks biler som kjører på spillere, esker med epler som blir slengt rundt når noen treffer dem, osv. kan vel ikke kun regnes ut lokalt?

Endret av takumi
Lenke til kommentar

En endring i hastigheten på linja di vil i alle fall ikke hjelpe på lag'en din (Hvis ikke routeren blir bytta ut i tillegg da) Nettverkstrafikken som utveksles under vanlig spilling er minimal og går fint på ISDN linje (ok da, kan kanskje være noen problemer her men det er ikke mye mer trafikk som går enn en ISDN linje kan klare.)

Husk i starten hadde folk som satt på ISDN bedre ping enn de som hadde bredbånd. (Snakker da om bl.a. Unreal Tournament siden jeg aldri har spilt CS)

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar
En endring i hastigheten på linja di vil i alle fall ikke hjelpe på lag'en din (Hvis ikke routeren blir bytta ut i tillegg da) Nettverkstrafikken som utveksles under vanlig spilling er minimal og går fint på ISDN linje (ok da, kan kanskje være noen problemer her men det er ikke mye mer trafikk som går enn en ISDN linje kan klare.)

Husk i starten hadde folk som satt på ISDN bedre ping enn de som hadde bredbånd. (Snakker da om bl.a. Unreal Tournament siden jeg aldri har spilt CS)

6842808[/snapback]

Kødder du?

Jeg har ISDN, kan altså jeg spille G.R.A.W. Online sånn ca uten lagg?

Jeg sleit jo med BF2 til å med jo :dontgetit:

Lenke til kommentar

EDIT: var bare jeg som var litt overivrig med å få alt til å fungere med en gang, er lenge siden det er fiksa nå. Var bare et par porter som skulle opnes på routeren ;) Selv om DOA i seg selv har sine ustabile perioder og jevnlig lag.

Endret av takumi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...