OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Jeg leter etter et bra nvidia agp skjermkort, men vet ikke helt hva jeg skal velge. jeg hadde 6600gt, men det gikk istykker da o-ringene fra biltema begynte å lekke Eneste jeg kan finne som virker bedre er 7800gs. Hvis det finnes noe bedre pci express kort til omtrent samme pris så hadde det vært fint hvis noen kunne hjulpet meg med å finne et billig men bra 754 kort som støtter pci express og vanlig ddr Endret 10. september 2006 av tonna Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Budsjett hadde vært fint Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Så billig som mulig, men alikavel bedre enn 6600gt Jeg har funnet dette hovedkortet og lurer på om det er bra? http://netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=28403 Hva med det og et 7900gt? Endret 10. september 2006 av tonna Lenke til kommentar
ArtDeco Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Samlet blir det noen kroner billigere enn et 7800GS 512. Og yter like bra med lavere strømforbruk. Og er vesentlig mer fremtidsrettet med PCI-E. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Da blir det vel til at jeg kjøper dette. Det eneste som mangler da er vannblokk til chipset og til vga. Noen som har lyst til å hjelpe meg med dette og? Trenger også nippler som passer til thermaltake bigwater settet. Helst så billig som mulig Trenger ID 1/4" nippler hvis jeg ikke tar veldig feil. Endret 10. september 2006 av tonna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå