Spaz Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Liz Hurley kunne passet i den rollen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-31 13:46, skrev Spaz:Liz Hurley kunne passet i den rollen faktisk, ja.. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Hun har jo uttalen i orden. Erfaring også...fra Austin Powers. Direkte stygg er hun vel heller ikke :wink: Noen som ringer og spør henne? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 She won't be home I tell ya.. *wink wink* Lenke til kommentar
en mann Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2002 Neimen Liz Hurley er for old. Har vi noe å gå etter: http://home.no/wow/nolf.jpg http://www.modelstown.com/images/Modeling/...ey/hurley17.jpg *** Moderators anm: Jeg har sagt det 100 ganger minst nå: IKKE post bilder rett i innleggene. Legg det inn som en vanlig link, slik at brukerne selv kan velge om de vil se på bilde eller ikke. *** _________________ The Internet Makes You Stupid [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-04 11:07 ] Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Hun ER Cate Archer. La oss fortsette moroa da -- noen ideer til Bruno? Magnus Armstrong? Dr. Shenker? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Det er forøvrig Fox (as in 20th Century) som lager spillet. Eller en del av Fox da -- Fox Interactive. De har i hvertfall muligheten til å gjøre det til en film :smile: Lenke til kommentar
en mann Skrevet 1. november 2002 Forfatter Del Skrevet 1. november 2002 Jeg synes det er filmaktig nok nå jeg... De filmene i spillet er jo helt utrolig! Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 De kunne jo kanskje lage en animert film i steden for en "ordentelig" film av det, så kanskje det ikke blir Tomb Raider all over again (som stinket... som film). Ikke for det, Resident Evil filmen syntes jeg var bra. Kunne vært noe om de dro en Final Fantasy kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå