en mann Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Huffda! Jeg merker at før jeg har fullført Chapter 1, går jeg lei spillet. Jeg blir rett og slett uggen av dårlige våpen, og idiotisk AI. La oss se på Crossbowen. Denne Ferarrien av et våpen, dreper på første treff, lager null lyd i fiendens skrale ører og den har skuddkraft som en AwM (Bazzoka-gunner i Counter-Strike). Shuriken, som er ninjastjerner, treffer på 1/3 av dine 1-2 meter lange kast mot fiendens kropp.2-4 ninjastjerner kastet av en stødig, (nokså) kraftig dame skal ingen tåle, men det tåler små kinesere med tynne kjoler. AI kan diskuteres, men det at det tar sin tid å svelge at din kollega i felten er død etter et velplassert pilskudd inn kraniet, er rett og slett latterlig. Hadde min kollega (kanskje venn), ligget på bakken med en pil inn i hodet, hadde jeg ikke spent i den døde kroppen, og bedt han/hun om å reise seg. "Hey, get up!" Det har en grafikk som får Gf3'en min til å tvile på seg selv, men det veier ikke helt opp. Hva tenker dere om spillet? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Bare vent til min omtale du, så skal jeg nok sette deg på plass! *spøk* Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Her er en forsmak. Ok, du er tydeligvis så fokusert på dette med realisme når det gjelder ninjastjernene og at de ikke dreper momentant.. men du irriterer deg over at en pil rett gjennom skallen dreper momentant? Am I missing something here? Hvilken vanskelighetsgrad spiller du på? "Superspy" burde gi deg mye mer motstand. En pil gjennom kraniet skal drepe. Cate er ingen ninja, og hun treffer nok ikke bestandig med sine shurikens. Jeg har kommet gjennom spillet. Hvis du har kommet til Ohio-banen, vet du hvor taie disse japan-jentene kan være. Det var til og med en vanskelig kamp på "easy"-vanskelighetsgrad. Hvem sier fiendene er venner? De er hyrede vakter. De jobber for H.A.R.M, men de er ikke nødvendigvis venner. Greit nok, i virkeligheten hadde det blitt full oppstandelse på en base hvis de fant en kollega død, og det gjorde det i No One Lives Forever, altså eneren. Dette var plagsomt. Nå blir spillet morsommere å spille, og oppdraget går ikke i vasken bare fordi noen oppdager noen lik. Jeg synes selv det er ekte. De går jo bort og ser på liket, fjerner det, blir alerted og begynner å lete litt i omgivelsene før de gir opp og går tilbake til deres vanlige jobber. Kjempe bra! Spillet kan jo spilles jo :smile: Du kan også fjerne lik selv, eller plukke dem opp og dumpe dem et annet sted. Dette med kameraer er jo også flott. Å bli oppdaget kaller vaktene i nærmeste område. I eneren var oppdraget blåst hvis et kamera så deg, slik er det ikke her. Du kan stikke av, gjemme deg i skyggene og "wait it off". Jeg kom igjennom eneren og, og jeg kan garantert si at toeren er et stort steg i riktig retning, og gjør spillet enklere å spille, og unngår alle de frustrasjonene eneren hadde å by på... jeg blir enda litt syk av å tenke på "YOU WERE DETECTED! MISSION FAILED!"-skjermene :smile: Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Jeg er uenig, AIen er skremmende god hvis folk først begynner å legge merke til deg, de flanker deg ut, skyter deg i ryggen, kaster flash osv, på superspy er du virkelig ille ute om tre/fire velarmerte fiender vet hvor du er. Sånn jeg ser det er folkene lagd litt dumme med vilje, og det er ikke aien som svikter, det er jo noe av moroa med spillet. Og siden når har kastestjerner vært et kraftig våpen? nå må jeg innrømme at jeg aldri har sett de i bruk i vrikeligheten, men de er jo veldig små, så jeg kan ikke fatte at de går langt nok inn i kroppen på en person til å gjøre noe annet en overfladisk skade. AtW Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Når de lagde kastestjernene, trodde jeg ikke de mente de skulle være klin-realistiske. Du treffer med dem, og de skader hvis du kaster en del. Hva er galt med det? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Er enig i at de første levlene (altså med disse ninjaene i denne japanske byen/stedet) er dårlige, og spillet er litt kjedelig. Virka mer som en tutorial for å bli vant til spillet og måten ting blir gjort på. Når en derimot kommer videre så ble ting bedre (syns jeg). Da ble jeg oppslukt av spillet, levde meg inn, lo av kommentarer som ble sagt og notiser som hang rundt. Er bra fornøyd med spillet jeg, selv om jeg hadde bange anelser i begynnelsen! Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Joda, de første Japan-banene kan bli litt døve. Men utover så er spillet helt sinnsykt. Fra kapittel 5 og utover tar det helt av. Jeg mener... hvilket annet spill lar deg sloss mot ei ninja-dame, i et hus som har blitt sugd opp i en syklon midt i USA? :smile: Lenke til kommentar
smetho Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 IKKE avslør alt nå Hehe.... Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 NOLF2 er et genialt spill. Kjedelig til å begynne med? Kanskje, men spill som er så morsomme og har humor i bøtter og spann er det ikke mange av. Erling E: du må vel snart ha skrevet hele omtalen i denne posten? :wink: Blir neppe noen overraskelser i den. Lenke til kommentar
en mann Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2002 Tusen takk for dere meninger. Smetho, jeg kommer til å spille spillet videre, nå som du har opplyst meg om at de første missionene i Kina/Japan/whatever er litt "tutorial" som feks. at fuglen, Santa, forteller deg hva du skal gjøre osv. At AI'en er smart og realistisk må jeg ha mistforstått sterkt da jeg spilte det første brettet. (Ja, jeg har hele spillet) Jeg spilte aldri 1'eren lengre enn de 200 første lappene jeg plukket opp. :smile: Synes det var litt mye info, og story. Men mine synspunkter øverst, var litt påvirket av at jeg var utålmodig etter uendelig sniking med Hitman2 og så NOLF 2. Jeg ville ha CS med m4a1 og AWM. ---> Så nå er jeg klar for NOLF 2 _________________ The Internet Makes You Stupid [ Denne Melding var redigert av: en mann på 2002-10-29 17:25 ] Lenke til kommentar
MrGod Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Beste Actionspill made ever! Litt slapt i starten kanskje.. men skal jammen si det tar seg opp 15 Chapters gjør at du har mye å gjøre! *glis* Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Likte jevli godt det brettet der man skulle rægge litt med snøhscooter.. jattajatta Lenke til kommentar
en mann Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2002 Hm. Jeg synes han har et poeng. Men dine utsagn om NOLF 2 blir ikke tatt seriøse i dette gamer-hjertet hvis de er basert på en latterlig lite utfyllende demo. Skal du låne fullversjonen av meg? Lenke til kommentar
en mann Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2002 Hmmmm... Hvorfor ser jeg på CS logoen når jeg skal spille da? *Avinstallere cs* Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Jeg ble ferdig med No One Lives Forever 2 i kveld :smile: Er den beste single-player opplevelesen jeg har hatt så langt i år. Jeg skal ikke spolere slutten for dere som ikke har fullført spillet enda, men det ble hintet om No One Lives Forever 3 :smile: Kanskje det kommer i 2004-2005 engang Lenke til kommentar
Toa Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-31 00:05, skrev Spaz:Jeg ble ferdig med No One Lives Forever 2 i kveld :smile: Er den beste single-player opplevelesen jeg har hatt så langt i år. Jeg skal ikke spolere slutten for dere som ikke har fullført spillet enda, men det ble hintet om No One Lives Forever 3 :smile: Kanskje det kommer i 2004-2005 engang No Game Lives Forever Lenke til kommentar
en mann Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2002 Håper det blir laget film av suksessen da... Da er den foreviget! Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 En film hadde vært utrolig morsomt. Seriøst, den ville jeg virkelig sett! For å si det slik; det hadde bare vært "the r00lest". Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Blanding av James Bond og Austin Powers med kvinnelig hovedrolle innhaver som oser sex. Høres ut som en bra film. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Men da kommer det store spørsmålet: Hvem skal spille Kate Archer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå