Krillekongen Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 *Host* Hei! Da har jeg begynt å laget skisser/tegninger til en casemod. Har aldri gjort det før, så dette blir spennende Slik ser beistet ut: Har "mekket" litt i Photoshop, og kommet til dette: Hva tenker dere om dette? Ideer? Forslag? Tips? Skriver mer senere.. BrageC. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Sparkle fronten jevn, lage viftehull, sett inn entting, fikse vindu osv.... Sjekk heller bare andre prosjekter for inspirasjon Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Takk for svar Noen som vet om noen gode tutorials, som grundig viser hvordan ting skal gjøres? Noen andre som har meninger? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Se heller bare på worklogs, og hvis de har gjort noe som du lurer på mer om så spør du bare der Men det meste er ganske logiske da Endret 11. september 2006 av Klekkus Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Okok! Har nå tenkt litt, og sett litt på microplex osv Jeg har tenkt å lage en helikopter-inspirert casemod. Så min gode venn lago gav meg en ide. Jeg hadde tenkt å fixet en egen logo på plexiglasset på fronten. Jeg så litt på microplex, og fant denne: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=SWETBREGL1&mcat=c79 Hva om jeg hadde plassert en pilotbryter bak glasset, som pynt? For så å tegne på "in emergency, break glass" med uv-tusj på plexien? Har da såklart tenkt å kjøpe uv-lys. (sikkert elendig forklart -.- ) Noen andre enn Klekkus som gidder å svare? Hadde vært kjekt! Brage. Lenke til kommentar
the_dragon_ts Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Okok! Har nå tenkt litt, og sett litt på microplex osv Jeg har tenkt å lage en helikopter-inspirert casemod. Så min gode venn lago gav meg en ide. Jeg hadde tenkt å fixet en egen logo på plexiglasset på fronten. Jeg så litt på microplex, og fant denne: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=SWETBREGL1&mcat=c79 Hva om jeg hadde plassert en pilotbryter bak glasset, som pynt? For så å tegne på "in emergency, break glass" med uv-tusj på plexien? Har da såklart tenkt å kjøpe uv-lys. (sikkert elendig forklart -.- ) Noen andre enn Klekkus som gidder å svare? Hadde vært kjekt! Brage. 6857434[/snapback] Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Takker Forresten.. er det noen som har pilotbrytere på kabinettet sitt? Hvis du har, kan du da legge ut bilde, så jeg får se? Har noen tips om hvilken viftestyring jeg kan kjøpe, hadde også det vært greit -Brage. Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg har en i front av mitt bruker den som av på bryter til lysa i viftene Skal se om jeg får lagt opp et bilde senere, men det ser jææævelig fett ut Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Ah! Det hadde vært kos -Brage. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Takker Forresten.. er det noen som har pilotbrytere på kabinettet sitt? Hvis du har, kan du da legge ut bilde, så jeg får se? Har noen tips om hvilken viftestyring jeg kan kjøpe, hadde også det vært greit -Brage. 6861431[/snapback] Kan abefale Sunbeam Rheobus, har selv ikke prøv den med den er veldig simpel, stillrent og kraftig. Kan kjøre 20v på hver kanal så muligheten for å kjøre to vifter på en kanal er der Har selv en CoolerMaster Aerogate III, men jeg er ikke så veldig fornøyd med den. Den duger til 4 vifter men det blir litt for lite til meg. Satser heller på en 5-6 vifter på 5v elns. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Oh, takker for tips Har sett litt på den ja, blir kansje den! Men kom over en annen viftestyring: Denne Må si jeg ble litt forelsket Tenkte å ha rundt 3 kontrollbare vifter, så... Hva tenker du/dere om den? Hadde virkelig satt pris på om flere kunne ha kommet med innspill her -Brage. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Så jo brukbar ut og enkel den der, men 7v kan bli litt for mye hvis du har vifter som bråker mye. Fordelen med den er jo at den går inn i en 3,5" plass. Men du kan jo lage adaptere slik at du slipper å kutte kablene dine for hver gang du skal bytte vifter Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Hmm.. Har jo som sagt tenkt å bare ha 3 vifter som man kan kontrollere, Så det går vel med den der.. eller? er som sagt ganske ny på emnet.. men er det mulig å skru viftekontrollen av og på ved hjelp av en pilotbryter? -Brage. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Joda, blir jo som en bryter som slutter kretsen da. Hvis det er en vippebryter med pilothylse du tenker på. Men ser ikke helt poenget, blir litt dumt hvis du glemer å skru viftene på når du starter maskinen. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Hehe, jeg skjønner hva du mener Det er vel helst en personlig greie jeg har. Har alltid hatt lyst til å "poppe" opp lokket og skru på flere brytere samtidig Men det hadde jo vært litt kult da.. Liksom, *strøm, lys, vifter* Er ganske sikker på at jeg ikke noe slikt Men.. Hvis jeg da skal ha det slikt, blir jeg nødt til å lodde da? -Brage. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Det er mulig, hvis det ikke bare er å avisolere ledningene og skru til noen klemmer da. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Ok, takk for svar -Brage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå