LaserMannen Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Tenkte jeg skulle friske opp kabinettet mitt med en plexiglass dør. Vil ferdiglagde dører passe alle kabinetter, bare det er av typen ATX? Har et Antec SLK3000B kabinett, fint hvis noen har noen dører som vil passe. Å lage døren sjøl vil egentlig være uaktuelt, grunnet at jeg egentlig er elendig på håndverk ting Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Altså for det første så produserer ikke Antec ekstra sidedører med vindu. Så det er ikke noe annen mulighet en å lage vinduet selv. Hallo, hvor vanskelig kan det være å kutte ut et vindu med stikksag? Du kan jo bare bruke en plake e.l. for å kutte bent Edit: Her står vel det du trenger å vite om å lage ditt eget vindu Endret 10. september 2006 av Klekkus Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 En sidedør er ikke speifisert etter hovedkortstandarden som du nevner, men etter kabinetttypen. Selvom du har et "ATX"- KAbinett, betyr ikke det at alle sidedører passer. Selvom dimmensjonene stemmer, betyr heller ikke det at festemetoden er den samme. Jeg vil annbefale deg å prøve deg litt fram med skjæring i metall og acryl/polykarbonat før du eventuelt lager en egen sidedør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå