Judas Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Gikk en meg en tur i dag, og så langs vannkanten to øyestikkere som parret. Prøvde å komme så tett som mulig inntill de. Men dette var det nærmeste jeg klarte. Fototeknisk er det en del å utsette på, men jeg likte motivet veldig godt. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Det kunne blitt interessant om du hadde fått til bedre kontraster og fått begge insektene helt skarpe. Lenke til kommentar
Judas Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Det kunne blitt interessant om du hadde fått til bedre kontraster og fått begge insektene helt skarpe. 6840602[/snapback] Hei, og takk for svar. Du har helt rett. Det er ikke noen Wow-effekt over det. det var veldig vanskelig å få ordentelig fokus siden de beveget seg hele tiden. Tok masse bilder men få ble skarpe. Lenke til kommentar
perottol Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hvis man klarer å sprute vann på øyenstikkerne så legger de seg rolig for å tørke vingene, da skal det være fint å ta bilder av dem. Har prøvd dette en gang, sprang rundt som en tulling med sprayflaske. Ikke et eneste bilde, kun masse svette. Men, det skal være mulig, sies det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå