Gå til innhold

Din favoritt hamburger!


elektroboy

Anbefalte innlegg

Ser noen trøndere nevnte sesam her, som jeg mener er den mest oppskrytte burgeren. Til deres forsvar kan det være at jeg har bestilt feil meny, de to gangene jeg har vært der har jeg kjøpt meg vanlig cheese. Slipper jeg den kvalme idun-dressingen og salaten på de andre burgerne?

6894141[/snapback]

 

hehe, grunnen til at sesam når så høyt opp er nok det at den ligger rett utenfor ett festlokale. Og som alle vet er det vel ingen burgere som smaker en den på vei hjem fra byen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Red Robin er knall: Link. Kan ha litt sammenheng med at en av dem har en serveringsdame jeg hadde giftet meg med på flekken om jeg ikke alt var gift (og antagelig dobbelt så gammel som henne.) Neida, de er faktisk meget gode.

 

Hard Rock Cafe også, de fleste steder jeg har vært. (London, Los Angeles, Denver, Baltimore, Toronto, Niagara Falls, Paris, Køben og så videre... og nå endelig i Oslo.) Bare et par ganger har jeg blitt skuffet over HRC-burgere

 

Blandet okse og bøffelburger er også godt. Ren bøffel blir litt for tørt.

 

Og så er det en kneipe utenfor Denver som selger burgere, punktum. Med eller uten ost. Ikke noe fries, salat, gurker, majones, ketsjup, bacon eller annet. Men du kan få kjøpe en pose med chips til. Perfekte burgere.

 

Det er flere, blant annet en kjede som lager takeaway-burgere slik McDonalds burgere burde vært, men jeg er så dårlig på å huske navnet på slike steder.

 

Ingenting slår selvsagt mine amerikanske venners hjemmelagede og grillede burgere. Men det har like mye med stemningen å gjøre tror jeg.

 

Av kjøpeburgere her hjemme foretrekker jeg Gildes Beef Burger. Big One synes jeg har tapt seg. Og så har Finsbråten noen blandingsburgere med i blandet bacon som er gode til sommergrilling.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...