bOMS Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Ser noen trøndere nevnte sesam her, som jeg mener er den mest oppskrytte burgeren. Til deres forsvar kan det være at jeg har bestilt feil meny, de to gangene jeg har vært der har jeg kjøpt meg vanlig cheese. Slipper jeg den kvalme idun-dressingen og salaten på de andre burgerne? 6894141[/snapback] hehe, grunnen til at sesam når så høyt opp er nok det at den ligger rett utenfor ett festlokale. Og som alle vet er det vel ingen burgere som smaker en den på vei hjem fra byen Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Har vært på sesam mange ganger uten at jeg har vært ute på byen samtidig. Hvis du ikke liker dressingen er det da bare å be uten dressing? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Beste burger'n er den på Jafs i Kongsberg Evt. den på Bajer'n (Gamle By the way i Hokksund) på vei hjem fra Strandefjorden. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Kveldsmaten ble bra i dag Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Prøvde Fedon King for ikke så lenge siden. Faktisk smakte den godt. Ganske sunn skal den være også. Kan annbefales. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Big TexCheese fra Tex-Burger Skøyen er jo ganske god da:) Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Dobbel cheeese eller QP fra Mækkærn er nok min favoritt. Ellers klarer jeg faktisk å stelle istand rimelig namme burgere hjemme. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Min favorittburger er Lufens hjemmelagde burgere med div grønnsaker, Heinzsauser, løk og bacon Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 elsker hjemmelaga burgere med paprika løk og mye ketsjup Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Jeg jobber på McDonald's så jeg vet ikke om jeg tør å svare her. Den beste burgeren på mekken er hvertfall BigTasty (men ikke gidd å kjøp så mye av den, hater å måtte lage den). Egentlig er vel hjemmelaget burger best, helst grillet om sommeren med en kald øl. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Cheeseburgermeny uten dressing og sulteagurk! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Én stor dobbel cheeseburger-meny med Cola, takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 BigKing XXL King Size på BurgerKing. Må jo være verdens beste Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Har smakt mange gode burgere,men min favoritt må nokk vær HRC Legendary Burger :w00t:På Hard Rock Cafe .Utrolig God,Salat,friske tomater,ost,bacon,med Pommes frites som tilbehør. .ANBEFALES Endret 10. oktober 2006 av SirHenrik Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Cheesebacontallerken på TD På Kaia i Brønnøysund er den beste burgeren. EOD. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Foretrekker helt plain cheeseburger, nå fikk jeg jammel lyst på hamburger også Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Burgeren på den lokale pizzasjappa. Beste burgeren, har aldri gått noe annet sted siden. Han baker t.o.m burgerbrødet selv. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Red Robin er knall: Link. Kan ha litt sammenheng med at en av dem har en serveringsdame jeg hadde giftet meg med på flekken om jeg ikke alt var gift (og antagelig dobbelt så gammel som henne.) Neida, de er faktisk meget gode. Hard Rock Cafe også, de fleste steder jeg har vært. (London, Los Angeles, Denver, Baltimore, Toronto, Niagara Falls, Paris, Køben og så videre... og nå endelig i Oslo.) Bare et par ganger har jeg blitt skuffet over HRC-burgere Blandet okse og bøffelburger er også godt. Ren bøffel blir litt for tørt. Og så er det en kneipe utenfor Denver som selger burgere, punktum. Med eller uten ost. Ikke noe fries, salat, gurker, majones, ketsjup, bacon eller annet. Men du kan få kjøpe en pose med chips til. Perfekte burgere. Det er flere, blant annet en kjede som lager takeaway-burgere slik McDonalds burgere burde vært, men jeg er så dårlig på å huske navnet på slike steder. Ingenting slår selvsagt mine amerikanske venners hjemmelagede og grillede burgere. Men det har like mye med stemningen å gjøre tror jeg. Av kjøpeburgere her hjemme foretrekker jeg Gildes Beef Burger. Big One synes jeg har tapt seg. Og så har Finsbråten noen blandingsburgere med i blandet bacon som er gode til sommergrilling. Geir Endret 28. september 2006 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Cheeseburger med masse salat og ketchup Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hamburgern skal være grillet og litt (meget lite) svidd i kantene, man har på grillkrydder under grillingen. Så. Sylteagurk Ananas Mais Salat Hamburgerdressing Ketschup Burgern Ost. Med ost nederst og sylteagurken nederst. Mulig den blir sær... men jeg liker den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå