VegardStr Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Cheeseburgeren på Mc.Donalds! 6848942[/snapback] viste det komt il å komme ett svar med dei helvettes gummi blærene dei selger på Mc Donalds. dei burde rett og slett blitt nedlagt og fjernet fra jordas over og underflate. hele bedriften. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 viste det komt il å komme ett svar med dei helvettes gummi blærene dei selger på Mc Donalds. dei burde rett og slett blitt nedlagt og fjernet fra jordas over og underflate. hele bedriften.Følger du med litt har jeg allerede tatt meg av hetsinga, bare slapp av. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Jeg pleier å lage hjemme, men det blir lissom ikke like god som bensinstasjon burgeren! Den på statoil er kjempe god ja! Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Når dere sier; Lage hjemme; vil det si at dere steker en frossen hamburger eller lager dere hle greia selv? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Brød som ligger og godgjør seg i toastmaster. Ta ut og gjør følgende: 1. Dusj på en passe mengde hamburgerdressing 2. Ta på friske salatblader som nylig er skylt i vasken 3. Legg på den hellige burgeren som er godt stekt, uten for mye fett på, men mye og god ost. 4. Finn fram bbq-saus(evt. ketchup) 5. Ta på litt oregano. 6. Legg på øverste delen av brødet og spiiis Edit: Tar som regel frossen burger. Av og til lager jeg selv, men det blir alltid mislykket. Endret 13. september 2006 av Nakro Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Jeg tar frossen, blir for mye å begynne å lage det! I helger burde det gå bra å lage fra bunn av:) Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 ett tips hvis man lager selv er å kna kjøttdeigen litt først og posjoner den i passelige biter. ha gjerne krydder i, og evt. løk/hvitløk o.l. så posjoner i passende biter, og press burgerne ut mellom to talerkner. Dvs. legg posjonen oppå den ene og press med undersiden av den andre. Husk også at det er dumt å lage de for tykke, for kjøttdeigen man vanligvis skaffer har en del vann i seg og det er fint om burgerne får ost ut av seg litt av dette mens man steker. Litt trening og det blir alltid mye bedre enn alternativet med frossen burger. Ellers må jeg si at noe av den beste burgern jeg noen gang har fått var en cheesburger med blåskimmerost på Hardrock cafe i London, men mulig det var like mye det at jeg var forferdelig sulten den dagen som at burgeren var fantastisk. Men uansett sitter den igjen som det beste burgerminnnet jeg har. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Spis sine frosne her. De er gode. Lagde meg burger nå i stad, det var godt! Litt søl, men dog. Endret 13. september 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Det så godt ut!=) Skal ha meg burger på shell imorra jeg, etter skolen!=) Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg også har bilde av en deilig burger jeg lagde her en dag (ganske mange dager siden). *lete* *finne* *laste opp* Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hamburgerne på Inside i Bergen ... Nei uff, nå ble jeg sulten. 6838791[/snapback] Vifter med bildet mitt en gang til, jeg. Bedre hamburger finnes ikke. https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=29529 Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Det overrasker meg hvor mange som har bensinstasjon burgere som favoritt. Hva kommer det av, har de noe som er bedre eller er det andre grunner? Mangel på ordentlige gatemat steder, eller noe i den duren? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 bOMS: Veldig mange steder det finnes bensinstasjon på, men ikke noe gatekjøkken, så er ikke så dumt tenkt det. Uansett: Hjemmelagd > Alt annet av burgere. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Jeg vet ikke, av en eller annen grunn syns jeg den er bedre enn jeg lager sjølv! Spiser aldri andre steder en bensinstasjoner vis jeg skal ha burger! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hamburgerne på Inside i Bergen ... Nei uff, nå ble jeg sulten. 6838791[/snapback] Vifter med bildet mitt en gang til, jeg. Bedre hamburger finnes ikke. 6856657[/snapback] Hvor får de tak i brødene? Jeg tviler på at de baker dem selv, de fleste steder som serverer gourmet-burgere har rimelig identiske brød. Jeg vil ha slike hjemme! Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Har sett slike på Rema fatisk.. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Kalles Sesam brød eller noe.. du får de kjøpt i butikken. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 333g Cheesburger fra Sesam på Samfundet i Trondheim. Ellers kan jeg nevne at bugeren på Øya Asiamat/Burger på andre siden av Samfundet ikke er å forakte heller 6856182[/snapback] Klarer så vidt å spise opp en 250g, wtf Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Salat, mais, paprika, tomat og kanskje litt dressing? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Salat, rå løk, ost og en liten dæsj hamburgerdressing. Er sjelden jeg spiser hamburger da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå