Gå til innhold

Din favoritt hamburger!

elektroboy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brød som ligger og godgjør seg i toastmaster. Ta ut og gjør følgende:

1. Dusj på en passe mengde hamburgerdressing

2. Ta på friske salatblader som nylig er skylt i vasken

3. Legg på den hellige burgeren som er godt stekt, uten for mye fett på, men mye og god ost.

4. Finn fram bbq-saus(evt. ketchup)

5. Ta på litt oregano.

6. Legg på øverste delen av brødet

og

spiiis :D

Edit:

Tar som regel frossen burger. Av og til lager jeg selv, men det blir alltid mislykket.

Endret av Nakro
Lenke til kommentar

ett tips hvis man lager selv er å kna kjøttdeigen litt først og posjoner den i passelige biter. ha gjerne krydder i, og evt. løk/hvitløk o.l.

så posjoner i passende biter, og press burgerne ut mellom to talerkner. Dvs. legg posjonen oppå den ene og press med undersiden av den andre.

Husk også at det er dumt å lage de for tykke, for kjøttdeigen man vanligvis skaffer har en del vann i seg og det er fint om burgerne får ost ut av seg litt av dette mens man steker.

Litt trening og det blir alltid mye bedre enn alternativet med frossen burger.

Ellers må jeg si at noe av den beste burgern jeg noen gang har fått var en cheesburger med blåskimmerost på Hardrock cafe i London, men mulig det var like mye det at jeg var forferdelig sulten den dagen som at burgeren var fantastisk. Men uansett sitter den igjen som det beste burgerminnnet jeg har.

Lenke til kommentar
Hamburgerne på Inside i Bergen ...  :love: Nei uff, nå ble jeg sulten.

6838791[/snapback]

Vifter med bildet mitt en gang til, jeg. Bedre hamburger finnes ikke.

6856657[/snapback]

Hvor får de tak i brødene? Jeg tviler på at de baker dem selv, de fleste steder som serverer gourmet-burgere har rimelig identiske brød. Jeg vil ha slike hjemme!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...