Datacalibel Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hei, noen som vet hva det første Delta Force spillet heter?? Har ikke mer enn 1 gb ram, og et sugent grafikk kort, så må ha noen gamle spill, hehe Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hei, noen som vet hva det første Delta Force spillet heter?? Har ikke mer enn 1 gb ram, og et sugent grafikk kort, så må ha noen gamle spill, hehe 6838602[/snapback] Det første Delte Force spillet het bare Delta Force. Det kom ut 1. november 1998. PS: Du takler nyere spill en det Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Kjør heller på med litt deltaforce 2. Selv de dårligste kortene takler det også Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Heter det bare Deltaforce 2? Kortet er forresten et Ati Radeon 200M Express osc :S Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Heter det bare Deltaforce 2? Kortet er forresten et Ati Radeon 200M Express osc :S 6839015[/snapback] Det første Delta Force spillet het bare Delta Force. Det andre Delta Force spillet het bare Delta Force 2, så vidt jeg husker da. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Har ikkje so mykj peiling på Delta Force, men skal du ha eit godt skytespel på den hardwaren anbefalar eg STERKT Return to Castle Wolfenstein. Har sjølv likt grafikkort og RAM på bærbaren, og den kjører spelet perfekt med alt på fulle settings. Multiplayeren er og steingod! Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hvis Wolfenstein blir for "arcade" så kan jeg anbefale Enemy Territory, et gratis multiplayer-spill som er laga av samme folka bak Wolfenstein. Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 ok, nei wolfenstein er jeg lei av. de hadde det på datamaskinen på gk, så spilte det lan der hele tia i datatimene! Men ska prøve Delta Force 2 Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Ok, har nå fått tak i spillet, men hvordan funker det? Det er 5 filer, der den største er på ca 800mb, som jeg regner med er spillefila! Noen som vet hvordan jeg kan få dette til å funke, fila er ei IMG fil! Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 trenger ikke rope ut piratkopi heller da. Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Hææ? :S Den skjønte jeg ikke helt :S Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) img fil? høres veldig ut som et image... som igjen er piratkopiert ps. ikke snakk om piratkopiering her på forumet... les retningslinjene prøv ut deltaforce landwarrior (det er vel 3'eren såvidt eg vet) det rocker! Endret 12. september 2006 av tommen_h Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Ok, sry! Skakke snakke om dt! Takk for tipset! Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Delta Force 2, hah husker alle pc'er hadde problemer med å kjøre det glatt back in the days. :] Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Med 1GB ram og "et sugent skjermkort" skal du faktisk fint klare å spille Delta Force: Black Hawk Down. Det begynner å trekke på årene det også nå, og det krever absolutt ingen ting. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hvilket nr. var Delta Force: Land Warrior da? Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hvilket nr. var Delta Force: Land Warrior da? 6855014[/snapback] Det tror jeg var nr.3 om jeg ikke tar feil, og så Task Force Dagger om jeg husker rett navn og til slutt Black Hawk Down. Lenke til kommentar
kaffenor Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Task Force Dagger var kun en expansion pack til Land Warrior. Og 1'rn kom i 96 Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Task Force Dagger var kun en expansion pack til Land Warrior.Og 1'rn kom i 96 6855095[/snapback] There you go. :!: Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Task Force Dagger var kun en expansion pack til Land Warrior.Og 1'rn kom i 96 6855095[/snapback] Drikk litt mer kaffe du nå, kaffenor - så kanskje du våkner opp litt. Delta Force kom ikke i 1996. Duke Nukem 3D kom i 1996, så det er fysisk umulig at DF kunne komme det samme året (det fantes mildt sagt ikke slik grafikk i '96). Dessuten er ikke Task Force Dagger noen expansion. Det er et (ganske dårlig) frittstående spill. Har du lyst på kilder for argumentene mine? Jeg har i allefall lyst til å se lit backup på dine argumenter, siden du er så bråsikker. ... EDIT: Legger til noen linker, så du får se selv: -Delta Force - Kom i 1998. Release Date: Sep 30, 1998 -Delta Force: Task Force Dagger - er et frittstående spill, og ikke en expansion. It may sound like doublespeak, but NovaLogic is billing Task Force Dagger as a "stand-alone mission pack" for 2000's once-decent but now-dated Delta Force: Land Warrior. This seeming contradiction means you'll get the same fundamental game engine featured in Land Warrior, but with 25 new missions and a bunch of new weapons. Unfortunately, none of them are particularly entertaining. Med andre ord et eget spill, som latterlig nok brukte den utrolig utdaterte motoren til Land Warrior. Du trenger ikke LW for å spille TFD. Endret 13. september 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå