Bergenser83 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hei, jeg har et problem som oppstod etter en av de jeg bor med kjøpte seg en ny laptop med trådløst nettverkskort. Vi har bredbånd i leiligheten våres som vi er 3stk som deler, han ene sin maskin er koblet direkte i uttaket eller boksen (eller hva det nå er), jeg bruker trådløs mottager og han tredje brukte før en stasjonær med vanlig nettverskkort som gikk via maskinen til han som var koblet direkte i boksen. Problemene startet rett etter han ene fikk laptopen sin, når jeg er på nett og han starter maskinen sin (starter automatisk nettverksoppkoblingen ved oppstart) så disconecter jeg og maskinen min finner enten ikke nettverket eller så får jeg "very low" og kommer ikke online Når han slår av trådløskortet sitt og bruker en vanlig kabel for å connecte så funker alle maksinene helt fint og jeg har full styrke \o/ , men er kjipt for han som har brukt x-antall penger på bærbar og vere "fengslet" i stasjonær form når alle vi er hjemme Er det noe instillinger på nettverket eller noe sånt som bestemmer at kun 1 person kan bruke det sånn at jeg ikke kommer online? Går det ann å fikse dette på noe instillinger eller må jeg trikse med noen kabler for at det skal funke? På forhånd takk Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hei! Har du noen mulighet til å endre frekvens eller hastighet? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå