FullColor Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Verktøy --> Innstillingar --> Avansert --> Nedlastingar. Fjern haka frå "skjul filtypar opna med Opera", søk etter torrent, gå inn på eigenskapane til den og velg å opne med Azureus. 6937248[/snapback] Tusen tusen takk incanus, der sparte du meg får mye frustrasjon :!: Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Nå har ikke jeg lest hele tråden, men jeg har et problem med at den forbanna feilmeldingskontrollen, som de har valgt å kalle det, kommer opp sånn cirka hele tida! Er det mulig å skru av denne elns? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 "alvorlige" feil (som at pop-serveren ikke svarer) tror jeg ikke man kan slå av. Disse må vises.. Sånn var det før også, men da fikk man 1000 ulike feilmld-bokser, istedet for én boks for alle feil. Hvis noen vet hvordan man kan skru av denne feilmld-boksen, rop ut!! Leste et sted at man kan få feilmld til å dukke opp ved feil på css-kode og/eller html-kode. Samt andre mindre viktige småfeil.. Så om man har problem med det, kan det sikkert hjelpe å resette instillinger til default. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Ja de feilene jeg får er på emailklienten og css. På email greia står det "skiftet du passord?" elns, mens på css er det en million sider, så der har jeg ikke sett etter en gang. Utrolig irriterende at det kommer opp hele tiden. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Feilmeldingskonsollen er hovedgrunnen for at jeg ikke bruker mail-klienten til Opera lenger. Etter jeg ga den opp har jeg ikke sett snurten av den grusomt irriterende firkant fjompenissen. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) hmm.. kanskje jeg fant noe - har ikke testet grundig ennå. Tast inn "opera:config#show problem" i adresselinjen. Hak av og trykk lagre. Ulempen er at da kommer det ikke feilmld om andre ting heller... (Hvis noe kritisk av en eller annen grunn skulle skje) eventuelt kan man gå til "opera:config#error" Endret 26. september 2006 av qualbeen Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Nå prøvde jeg å legge inn mailinnstillingene på nytt da, men nå kommer det en annen liten boks som er sånn jeg må skrive passordet til mailen inn i. "ERR-login failed" elns står det. Teit hvis jeg må skifte mail-klient, liker jo egentlig den til Opera. Edit: Der kom feilmeldingskonsollen igjen! "Feil fra tjener: -ERR Login failed.. Endret du passordet ditt?" står det på mailgreia. Er også en "POP3-tjener ikke tilgjengelig. Nettverksproblemer?" + alt smådriten om CSS Edit2: Takk qualbeen, håper det funker. Men en annen ting, når jeg skal inn på itslearning.no som skolen min bruker og jeg er inne på hver dag, så kommer det en sånn "Lavt krypteringsnivå"-vindu som jeg må trykke på "godkjenn" for å komme inn. Noen som har noen løsninger der også eller? Endret 26. september 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Det kommer når mailserveren er utilgjengelig... Konsollen kan skrus av i opera:config, men den er grei å ha for å se når mail ikke fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå