Deadnisse Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Det er ingenting på nettverket mitt, jeg ser verken min egen, eller noen av de andre nettverkstedene, noen som vet hvordan jeg kan få det tilbake? Hjelp meg please Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hei! Er nettverksdriverene i orden? Er nettverkskabelen ok? Har du sjekket arbeidsgruppene? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Deadnisse Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Hei! Er nettverksdriverene i orden? Er nettverkskabelen ok? Har du sjekket arbeidsgruppene? Hilsen, efikkan. 6840342[/snapback] Ja, jeg har internett, bare at jeg kan ikke sende filer/mapper e.t.c til andre i huset... (f.eks min bror) Jeg ser ingen av mappene til mine nettverksteder, ikke en gang min egen. Det eneste som står på mine nettverk steder er : Legg til nettverkssted, veiviser til nettverksinstallasjon, veiviser for trådløst nettverk, og hele nettverket (Det er ingenting der) Jeg vet ikke hvordan jeg skjekker nettverksdriverene. kan noen hjelpe meg da? Endret 11. september 2006 av Deadnisse Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Smb eller windows nettverk har en tendens til å bli buggy etter hvert som windowsinstallasjonen slites. Du kan installere på nytt. Gjerne fresh install. Lenke til kommentar
Deadnisse Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Smb eller windows nettverk har en tendens til å bli buggy etter hvert som windowsinstallasjonen slites. Du kan installere på nytt. Gjerne fresh install. 6841766[/snapback] Hvordan da? Link da? en side? Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Egenerfaring. Når feilmeldingene kommer tett ved oppkobling til nettverksdisker, har det alltid vært en løsning å reinstallere for meg. Å feilsøke smb er håpløst. Lenke til kommentar
Deadnisse Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Problemet er at jeg ikke finner nettverket, og vet ikke hvordan jeg får det tilbake, need backup plz Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Nå snakker du om nettverk utenfor internett? Og med f.eks krysset tp? Hvis ja, har du sjekket at ip adressene er riktig? 192.168.1.1 og 192.168.1.2 f.eks? Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) De gangene dette har skjedd med meg, har det vært brannmuren som har bestemt seg for å ikke tillate trafikk. Skru av brannmurene på de pc'ene det er snakk om. Edit:, Endret 13. september 2006 av Howard_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå