AnaXyd Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Førsteintrykket kan man ikke endre på... Pass på at det blir bra! Vær deg selv! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 MEN vis du er et rasshøl..så prøv å forbedre deg litt til daten;) Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Lage noe god mat sammen og se en koselig film hjemme oss en av dere. Det syntes jeg er kjekt i vertfall. Får litt mer sjanse til snakke med hverandre, og kos, enn når man er på kino feks. Men spørs jo litt seff hvor godt dere kjenner hverandre. Alt som du føler blir unaturlig er det best å droppe, eller vente med. Pleier å funke best det. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Lage noe god mat sammen og se en koselig film hjemme oss en av dere. Det syntes jeg er kjekt i vertfall. Får litt mer sjanse til snakke med hverandre, og kos, enn når man er på kino feks. skal jeg gjøre rett etter jobben Lenke til kommentar
Idiotisikkeride Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 vel lettere for jenter.. bring beer & show up naked Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Lage noe god mat sammen og se en koselig film hjemme oss en av dere. Det syntes jeg er kjekt i vertfall. Får litt mer sjanse til snakke med hverandre, og kos, enn når man er på kino feks. skal jeg gjøre rett etter jobben 6855382[/snapback] gikk jo aldri så bra.. ble jo litt sussing også... sussing ftw Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Takker så mye for alle gode tips 1 Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 vel lettere for jenter.. bring beer & show up naked 6859767[/snapback] Du er rar du, Marius! Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Noen snakka om at jeg måtte "raportere" Gikk tur jeg og henne igår kveld Snakka og kosa oss, La oss i gresset og så på stjernene osv Det var koz det 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Noen snakka om at jeg måtte "raportere" Gikk tur jeg og henne igår kveld Snakka og kosa oss, La oss i gresset og så på stjernene osv Det var koz det 6874801[/snapback] luv is i the air Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Hils henne fra alle oss på forumet 1 Lenke til kommentar
Elgjeger Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 hehe! Da e bra låttis! 1 Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hils henne fra alle oss på forumet 6885248[/snapback] husk og hils fra meg å! forresten husk og ikke vær altfor frampå men være åpen og rolig. 1 Lenke til kommentar
evotech Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 kan jo møtes i azeroth og ta et sikkelig MC raid sammen... nei... det vil ikke dama mi heller =P Bowling er genialt forresten... alle liker bowling Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 kjenner du jenta?? hvis du kjenner a godt, så kan dere kanskje finne på noe som å gå på kafè, men hvis du ikke kjenner henne så godt er jo kino perfekt da... hvis daten går til helvete så er dere liksom ikke tvunget til å prate allikevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå