Mr.FOXHOUND Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hadde besøk av min fire år gamle niese i helga, og hun greide selvfølgelig å legge en leke oppå den bærbare PC'en min, mens hun lukte den igjen - noe som betyr at nå bare halve skjermen virker, resten ser ut som om det er knust innvendig. Er dette mulig å fikse,eller er det bare å kaste hele PC'en og kjøpe ny? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 tror du må kaste pcen spør noen du databutikker f.eks elkjøp, expert eller en epost til en nættbutikk Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Kommer helt ann på hvilken maskin det er, er det en gammel maskin eller en billigmodell er det vel tvilsomt at det lønner seg,men som sagt over, kontakt noen som forhandler det merket og få en prisanntydning. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Mulig er det sikkert, men det pleier å koste skjorta. Hvis ikke PC-en er ny og dyr pleier det sjelden å lønne seg. Selv om skjermen er herpa er det ingen grunn til å hive PC-en hvis den har tilkoblingsmuligheter for ekstern monitor, noe de fleste bærbare som selges i dag har. Hvis du har ofte besøk av klønete og klåfingra slektninger kan det kanskje være noe å vurdere en forsikring neste gang? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Mulig er det sikkert, men det pleier å koste skjorta. Hvis ikke PC-en er ny og dyr pleier det sjelden å lønne seg. Selv om skjermen er herpa er det ingen grunn til å hive PC-en hvis den har tilkoblingsmuligheter for ekstern monitor, noe de fleste bærbare som selges i dag har. Hvis du har ofte besøk av klønete og klåfingra slektninger kan det kanskje være noe å vurdere en forsikring neste gang? 6838767[/snapback] Ekstern monitor Du er ikke dum du! Får kjøpe en tv-kabel og få bildet over på HD-TV'en da Hvis det koster flesk å fikse skjermen får jeg vel klare meg med en slik nødløsning foreløpig hvertfall. Tviler på Statens Lånekasse er særlig keen på å gi meg ekstrastøtte til ny PC Uansett, takk for all hjelp og forslag Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Kan forøvrig opplyse at jeg nylig fikset en bærbar med brukket skjerm,løsningen ble denne Acer AL1716As/17"/8ms/Silver//TCO-03 til 1495 fungerer glimrende,ja det ble faktisk mye bedre enn org skjerm. http://www.psdata.no/ps.asp?it=129071&mlevel=260200 Lenke til kommentar
Boye Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 hehehe, er bare å sjekke baksiden av laptop for VGA/DVI utgang, og gjøre som ovenfor En kjempeløsning faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå