Gå til innhold

"Knust" skjerm på laptop - mulig å fikse?

Mr.FOXHOUND

Anbefalte innlegg

Hadde besøk av min fire år gamle niese i helga, og hun greide selvfølgelig å legge en leke oppå den bærbare PC'en min, mens hun lukte den igjen - noe som betyr at nå bare halve skjermen virker, resten ser ut som om det er knust innvendig.

Er dette mulig å fikse,eller er det bare å kaste hele PC'en og kjøpe ny?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig er det sikkert, men det pleier å koste skjorta. Hvis ikke PC-en er ny og dyr pleier det sjelden å lønne seg. Selv om skjermen er herpa er det ingen grunn til å hive PC-en hvis den har tilkoblingsmuligheter for ekstern monitor, noe de fleste bærbare som selges i dag har. Hvis du har ofte besøk av klønete og klåfingra slektninger kan det kanskje være noe å vurdere en forsikring neste gang? ;)

Lenke til kommentar
Mulig er det sikkert, men det pleier å koste skjorta. Hvis ikke PC-en er ny og dyr pleier det sjelden å lønne seg. Selv om skjermen er herpa er det ingen grunn til å hive PC-en hvis den har tilkoblingsmuligheter for ekstern monitor, noe de fleste bærbare som selges i dag har. Hvis du har ofte besøk av klønete og klåfingra slektninger kan det kanskje være noe å vurdere en forsikring neste gang?  ;)

6838767[/snapback]

Ekstern monitor :hmm: Du er ikke dum du! :thumbup:

Får kjøpe en tv-kabel og få bildet over på HD-TV'en da :)

Hvis det koster flesk å fikse skjermen får jeg vel klare meg med en slik nødløsning foreløpig hvertfall. Tviler på Statens Lånekasse er særlig keen på å gi meg ekstrastøtte til ny PC :)

Uansett, takk for all hjelp og forslag :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...