ColaSlave Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Trenger litt hjelp her av datakyndige folk... Jeg har bestemt meg for å kjøpe ny stasjonær PC. Skjerm, tastatur, skriver og alt det der har jeg fra før, men skal ha nytt kabinett med innhold. Ser for meg at jeg skal bruke et sted mellom 5000,- og 10000,-. PCen skal brukes til spill, samt lyd- og videoredigering, men også til internettsurfing og tekstbehandling mm. Byggingen kan jeg gjøre selv, men da jeg ikke har peiling på hva som passer sammen så trenger jeg hjelp til utvelgingen av komponentene. Kan også nevne at jeg planlegger å bruke Win XP. Jeg har ADSL, så jeg trenger nettverkstilkobling av noe slag, enten integrert i hovedkort eller som eget kort. Også fint hvis det er TV-utgang på PCen. Av programvare har jeg omtrent det jeg trenger fra før, så ikke tenk på det akkurat nå. På forhånd takk. Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Trenger litt hjelp her av datakyndige folk... Jeg har bestemt meg for å kjøpe ny stasjonær PC. Skjerm, tastatur, skriver og alt det der har jeg fra før, men skal ha nytt kabinett med innhold. Ser for meg at jeg skal bruke et sted mellom 5000,- og 10000,-. PCen skal brukes til spill, samt lyd- og videoredigering, men også til internettsurfing og tekstbehandling mm. Byggingen kan jeg gjøre selv, men da jeg ikke har peiling på hva som passer sammen så trenger jeg hjelp til utvelgingen av komponentene. Kan også nevne at jeg planlegger å bruke Win XP. Jeg har ADSL, så jeg trenger nettverkstilkobling av noe slag, enten integrert i hovedkort eller som eget kort. Også fint hvis det er TV-utgang på PCen. Av programvare har jeg omtrent det jeg trenger fra før, så ikke tenk på det akkurat nå. På forhånd takk. 6838386[/snapback] her Lenke til kommentar
ColaSlave Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Der ja. Takk skal du ha. Jeg har faktisk hatt lyst på det kabinettet der en stund. Tar forresten imot flere forslag også hvis noen har. Bestiller nok mot neste helg en gang. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hei! Jeg ville nok satset på noe mer som dette: Spillepc 10k Conroe. Det kan spares inn på skjermkortet om nødvendig. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Der ja. Takk skal du ha. Jeg har faktisk hatt lyst på det kabinettet der en stund. Tar forresten imot flere forslag også hvis noen har. Bestiller nok mot neste helg en gang. 6839133[/snapback] Har nettopp fått vite at hovedkortet der ikke er noe særlig bra Gå heler for et ASUS eller et annet hovedkort da! Efikkan kan sikkert finne et bra et Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå