Gå til innhold

Ekstremt heftig MGS4-trailer!

Dragon Hunter

Anbefalte innlegg

Er ikke noe særlig konkret. Kojima uttalte for en god stund tilbake at 360en var i stand til å kjøre MGS4-demoen (kilde), som førte til at folk rundt på forskjellige forum begynte å spekulere i en 360-port.

Men i all seriøsitet er det vel rimelig uaktuelt med en 360-utgave. Og tror Sony ville gå veldig langt for å hindre det hvis Konami skulle begynne å snuse på ideen.

Endret av Cryovat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ikke noe særlig konkret. Kojima uttalte for en god stund tilbake at 360en var i stand til å kjøre MGS4-demoen (kilde), som førte til at folk rundt på forskjellige forum begynte å spekulere i en 360-port.

Men i all seriøsitet er det vel rimelig uaktuelt med en 360-utgave.  Og tror Sony ville gå veldig langt for å hindre det hvis Konami skulle begynne å snuse på ideen.

6838974[/snapback]

Ok.. Ja.. vil tro Sony vil holde dette PS3-ekslusivt. Spillet skal jeg ha uansett. Håper PS3 bare har falt litt i pris når MGS4 kommer. Ellers blir det ett dyrt spill.

Lenke til kommentar

Ser ikke direkte fælt ut nei :D

Metal Gear serien har vært en av mine favoritter helt siden MSX og NES versjonene. Eneste bekymringen jeg har med nummer 4 er at Kojima ikke skal la oss spille selv. De siste spillene har vært litt plaget med for mange cutscenes og filiosofiske ting som ikke fasinerer meg så mye.

MGS4 er en av titlene som gjør at jeg skal ha meg PS3, gleder meg til vi får en spillbar demo.

Lenke til kommentar

Gameplay er det ikkje, men mellomsekvenser spillt in-engine. Forskjellen er der.

MGS4 er pr. i dag nesten den einaste grunnen til at eg kunne kjøpt meg ein PS3. MGS spillene levere solid og rivende bra historie, og eg tviler på at 4`ern havner i grøfta for å si det slik. Mellomsekvensene har siden MGS på PSX alltid sett forrykende bra ut,og dette ser ut til å fortsette her :wee:

Lenke til kommentar
Metal Gear serien har vært en av mine favoritter helt siden MSX og NES versjonene. Eneste bekymringen jeg har med nummer 4 er at Kojima ikke skal la oss spille selv. De siste spillene har vært litt plaget med for mange cutscenes og filiosofiske ting som ikke fasinerer meg så mye.

Deler litt av den oppfattinga der, spesielt MGS 2 var ein versting på det området. Måtte ein del gjennomspelingar til for å forstå hovudlinjene i alt det kvasi-eksistensielle styret på slutten!

Men, imponerande saga, og veldig gjennomtenkt!

Akkurat 360-versjonen er nok ikkje verdt å halda pusten på, verkar som om dei har rimelig tette band med Sony ved denne tittelen. Spesielt med tanke på at alle trailerene til no har innehaldt Cell-reklame osv. :D

Og det der med at spelet kunne vorte spelt på 360 er vel ikkje noko nytt. Alle spel kan jo i grunn verte spelt på alle konsollar berre ein gjer nok justeringar osv.

No skal MGS 4 køyre i 1080p då, men det viktigaste er jo gameplayet. :)

Lenke til kommentar

Så den i HD fra gamespot. Meget vakkert. Selv om jeg synes det kanskje er litt overdrevent bruk av bloom effekten.

Men texturer og snake ser jo utrolig bra ut.

Å Det snør nok en viss plass og griser flyr nok før den kommer til 360. Sorry og si det. Like sansynlig nesten som at noughty dog skulle utviklet et multikonsollspill.

Alle konsoller har eksklusive spill. Så Get em all!!

Lenke til kommentar

Jeg er personlig ingen MGS fan :ohmy:

Men jeg har en del venner som er die hard fans som har spilt det siden eneren på PS1. Noe som jeg ikke har og da følte meg litt lost i 2ern. Dog likte jeg heller ikke gameplayet så alt for mye. SÅ har holdt meg litt unna serien.

Men vil nok gjøre fans veldig glad dette ja. Siden hideo lager dette for fansen. Han var vel egentlig ferdig med serien med 3ern eller noe slikt. Dette er bare en "tvungen" fortsettelse til fansen. Før han lager et nytt spill/film.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...