Gå til innhold

Ekstremt heftig MGS4-trailer!

Dragon Hunter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når får vi se gameplay fra dette spillet? Spilltrailere gir meg null om ikke de viser ekte gameplay.

6838472[/snapback]

Nå er det jo mange som påstår at dette er gameplay da. Også den forrige traileren som ble vist på E3 var også gameplay.

Jeg har mine tvil, men vi får vel bare vente og se.

Lenke til kommentar
http://ps3.qj.net/Simply-Stunning-MGS4-Gun...pg/49/aid/65232

Nå som Nintendo- og XBOX-fanboys (spesielt Nintendo-fanboys) er så opptatt med å finne feil med Playstation, er det ikke lett å finne gode nyheter, men denne traileren, viser at PS3 er en verdig motstander mot 360.

6838370[/snapback]

Det er så bra at når du lager en ny tråd om MGS4 trailer så drar du både Nintendo og MS inn i dette her. Er jo bare latterlig og eneste som vil skje er at det blir enda mere jobbing for mods.

Lenke til kommentar

Enig. Når det er snakk om ekslusive spill er det poengløst å begynne å dra inn andre konsoller, får bare håpe det ikke blir enda en konsollkrigtråd...

Men ja, det ser fantastisk ut, er in-game grafikk, og Kojima har (i min mening) ALDRI svikta med å levere glimrende gameplay... :)

Gleder meg!

Lenke til kommentar

Veit ikke helt jeg, spilte mgs2 en del, men fullførte aldri. Blei liksom litt turnoff med de "rare" elementene, som å gjemme seg i esker og han bombefyren på rulleskøyter. Da har faktisk splinter cell holdt på meg mye lenger. Men med den grafikken ingame har selvfølgelig de som liker MGS noe å glede seg vannvittig til!

Totalt off-topic: Prøvde Coop splitscreen på splinter cell: chaos theory i går, vannvittig gøy!

Lenke til kommentar

Fantastisk trailer, til et spill som jeg er etthundre prosent sikker på vil bli fantastisk og en salgsmagnet for PS3. Kojima svikter aldri og lar trailerne vise oss hva vi faktisk får, i stedet for cgi-film. Glimrende.

Eneste som ødelegger, er at du drar andre konsoller, og hele konsollkrigen inn i diskusjonen. Det er unødvendig, og som nevnt så leder det bare til krangel.

Lenke til kommentar
Enig med deg der. Det finnes nok slike tråder fra før. Er det noen som vet lanseringsdato på spillet forresten?

Offisielle så langt er Q4 2007

Så ser ut til at det blir en smertefull venting fremover for MGS fansen. Faller ikke inn i denne gruppen selv, men på grunn av titler som HL2 Episode 2 vet jeg hvordan det føles. :cry:

Edit: Trykket reply på feil innlegg, argh!

Endret av Cryovat
Lenke til kommentar
metal gear slutta å handle om gameplay for lenge siden, er story og grafikk som er must med den serien!

Du snakker om treern og utover da eller? Sons of Liberty (2) hadde jo fantastisk gameplay.. Bare det å drepe vakter ble jeg aldri lei av, fantastisk AI i det spillet imo :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...