Dragon Hunter Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) http://ps3.qj.net/Simply-Stunning-MGS4-Gun...pg/49/aid/65232 Edit: Venligst ikke benytt denne tråden til å hakke på Playstation, eller generelt krangle om hvem som har sterkest far. Det finnes nok av andre tråder der man kan gjøre det. Endret 10. september 2006 av Dragon Hunter Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 PS3 har da alltid vært en verdig motstander mot 360? Hvorfor rakke ned på andre forresten? Du er like ille som de "fanboysa" du snakker om. Lenke til kommentar
nacho Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Når får vi se gameplay fra dette spillet? Spilltrailere gir meg null om ikke de viser ekte gameplay. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Når får vi se gameplay fra dette spillet? Spilltrailere gir meg null om ikke de viser ekte gameplay. 6838472[/snapback] Nå er det jo mange som påstår at dette er gameplay da. Også den forrige traileren som ble vist på E3 var også gameplay. Jeg har mine tvil, men vi får vel bare vente og se. Lenke til kommentar
nacho Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Det er vel ingame grafikk, men det sier jo ingenting om selve gameplayet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 metal gear slutta å handle om gameplay for lenge siden, er story og grafikk som er must med den serien! Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 http://ps3.qj.net/Simply-Stunning-MGS4-Gun...pg/49/aid/65232 Nå som Nintendo- og XBOX-fanboys (spesielt Nintendo-fanboys) er så opptatt med å finne feil med Playstation, er det ikke lett å finne gode nyheter, men denne traileren, viser at PS3 er en verdig motstander mot 360. 6838370[/snapback] Det er så bra at når du lager en ny tråd om MGS4 trailer så drar du både Nintendo og MS inn i dette her. Er jo bare latterlig og eneste som vil skje er at det blir enda mere jobbing for mods. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Enig. Når det er snakk om ekslusive spill er det poengløst å begynne å dra inn andre konsoller, får bare håpe det ikke blir enda en konsollkrigtråd... Men ja, det ser fantastisk ut, er in-game grafikk, og Kojima har (i min mening) ALDRI svikta med å levere glimrende gameplay... Gleder meg! Lenke til kommentar
nacho Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Veit ikke helt jeg, spilte mgs2 en del, men fullførte aldri. Blei liksom litt turnoff med de "rare" elementene, som å gjemme seg i esker og han bombefyren på rulleskøyter. Da har faktisk splinter cell holdt på meg mye lenger. Men med den grafikken ingame har selvfølgelig de som liker MGS noe å glede seg vannvittig til! Totalt off-topic: Prøvde Coop splitscreen på splinter cell: chaos theory i går, vannvittig gøy! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Fantastisk trailer, til et spill som jeg er etthundre prosent sikker på vil bli fantastisk og en salgsmagnet for PS3. Kojima svikter aldri og lar trailerne vise oss hva vi faktisk får, i stedet for cgi-film. Glimrende. Eneste som ødelegger, er at du drar andre konsoller, og hele konsollkrigen inn i diskusjonen. Det er unødvendig, og som nevnt så leder det bare til krangel. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Dette var veldig bra, en av mange grunner til å skaffe seg PS3. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Foreslår å redigere vekk alt i åpningsposten under linken. Trenger ikke nok en meningsløs PS3 vs * tråd. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Foreslår å redigere vekk alt i åpningsposten under linken. Trenger ikke nok en meningsløs PS3 vs * tråd. 6838799[/snapback] Enig med deg der. Det finnes nok slike tråder fra før. Er det noen som vet lanseringsdato på spillet forresten? Lenke til kommentar
nacho Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Foreslår å redigere vekk alt i åpningsposten under linken. Trenger ikke nok en meningsløs PS3 vs * tråd. 6838799[/snapback] Man har jo faktisk klart å holdt det seriøst hittil * AMAZING * Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Enig med deg der. Det finnes nok slike tråder fra før. Er det noen som vet lanseringsdato på spillet forresten? Offisielle så langt er Q4 2007 Så ser ut til at det blir en smertefull venting fremover for MGS fansen. Faller ikke inn i denne gruppen selv, men på grunn av titler som HL2 Episode 2 vet jeg hvordan det føles. Edit: Trykket reply på feil innlegg, argh! Endret 10. september 2006 av Cryovat Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 metal gear slutta å handle om gameplay for lenge siden, er story og grafikk som er must med den serien! Du snakker om treern og utover da eller? Sons of Liberty (2) hadde jo fantastisk gameplay.. Bare det å drepe vakter ble jeg aldri lei av, fantastisk AI i det spillet imo Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Oi, det var lenge! Jaja, mange titlar å få tida til å gå med. Og så er me framtidige europeiske PS3-eigarar so heldige å måtte venta 3-4månader ekstra på maskina, det burde jo korte ned på ventetida. Nei, verdt å venta på seier eg. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Det spillet der er eneste grunnen til at jeg skal ha meg en PS3. Ellers hadde jeg greid meg lenge med konkurrenten. Men Metal Gear Solid Jepp! Skal has:) Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Det spillet der er eneste grunnen til at jeg skal ha meg en PS3. Ellers hadde jeg greid meg lenge med konkurrenten. Men Metal Gear Solid Jepp! Skal has:) 6838917[/snapback] Du har jo ryktene om en 360 port da. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Er det? Har du en link?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå