Ronny M Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Jeg har akkurat reinstallert XP fordi maskina kræsja her om dagen og ville aldri starte igjen, noe som var veeeeeeldig surt. Så nå skal jeg sørge for å stille sterkere hvis noe sånt skjer igjen! Har dere noen tips om hva som må sikkerhetskopieres for å være sikker på at jeg får boota maskina hvis den tryner igjen? Holder det å bruke det programmet som er i windows eller bør jeg hente inn tyngre skyts? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Etter du er ferdig med innstallasjonen, lag et image og brenn det til cd. Neste gang ting føkker, sett inn cden og start opp ved bruk av den, kopier så innholdet over til oppstartspartisjonen, og vips! :smile: Lenke til kommentar
mandela Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 personlig sverger jeg til drive image, det holder med to oppstartsdisketter for å brenne ut til cdr f.eks. et "clean install" bilde av c: etter å ha "slitt" installasjonen min med diverse installeringer og annen rusk, kan jeg bare sette inn cden og ha en fresh winxp sp1 install. digg lager et helt rent bilde (for å direkte installere nyeste drivere) og et med drivere og basic programmer, funker fett Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 28. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2002 Vel...det er mulig jeg har misforstått deg nå altså, men nå er det sånn at det blir litt for liten plass på en cd da. XP aleine tar jo nesten 2GB. Edit: Ihvertfall med SP1! _________________ [ Denne Melding var redigert av: Ferdinand på 2002-10-28 23:29 ] Lenke til kommentar
mandela Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 selvfølgelig, jeg skrev mens jeg tenkte praktisk, "jeg setter inn cden", en av gangen 2 cder totalt, seff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå