Gå til innhold

åndenes makt tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har en hel dvd med han fyrn :hmm:

Der de blant annet knakk noen av kodene med binær-koder osv, han forklarte t.o.m hvordan meldingen fra folka var satt opp...

Og den filmen, der en fyr filma en kornsirkel som blei laget... fytti satan

6838756[/snapback]

Link til noe av dette?

6839968[/snapback]

Som jeg sa, jeg har det på en DVD.... vet ikke om noen internett sider..

cropETb.jpg

Den var det, så tydet han den sirklen der. Så kom han fram til en syk syk melding, lenge sia jeg så den så jeg husker ikke så bra.. Men søk på google

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar
sånne kornsirkler er det mennesker som lager da

6843080[/snapback]

Den dagen du filmer noen mennesker som lager en sånn på en 15-30min så er jeg overbevist...

crop34.jpg

crop123.jpg

uk2004cf.jpg

cropcirf.jpg

Greit, så er det noen som er menneskelagd, men de er ikke i nærheten av de ovenfor...

Du kan blant annet se at de ikke er laget av mennesker, da kornstråene ikke er brukket i bunden, men lagt ned, akkurat som om det skulle vært en strykejern som gikk over dem. De viser også tegn på at det har vært utrolig med varme der, da mange av leddene på stilken har eksplodert (pga varmeutvikling).. Ellers er det observert og filmet mange "lyskuler" som flyr over området noen minutter etter..

Det må vel være fysisk umulig for et menneske å lage noen sånne mønstre i løpet av få minutter, særlig når symmetrien er helt perfekt.

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar
Hva er det som tilsier at det bare har tatt noen få minutter?

6843296[/snapback]

Jeg sa akkurat det samme før jeg så den DVDen..

Der er det faktisk en mann som har filmet at en ble laget, det er også piloter som har fløyet over områder og returnert en halvtime etter og oppdaget at det var en kornsirkel der.. Greit nok, hadde det bare vært en som hadde sakt det, men når det gjentar seg om og om igjen så kan man begynne å lure...

Lenke til kommentar

Ja, den var da noe tvilsom..

Men nekter ikke for at noen av dem er menneskelagd, men de kommer med ganske harde fakta som sier at de ikke er menneskelagd.. Er litt vanskelig å argumentere mot folk som har satt seg for at kornsirkler er og forblir noe mennesker driver med. Men når man hører hva de folka sier, så begynner man å lure litt ass.

Det er jo ikke småtterier, de største er jo 100m i diameter, om ikke mer.. Selvom en gruppe fikk en uke på å lage en kornsirkel, så ville de ikke greid å utføre det så nøyaktig som hvem det nå er som lager dem..

Lenke til kommentar

Men greia som har satt meg i tvil er at de sirklene er så enorme, og da det i tillegg passer med beskrivelser fra folk som har kjørt barna til skolen..

På vei til, ingen sirkel

På vei hjem, stor sirkel

Og det er ikke bare en som har lagt merke til det, men en go del andre personer også..

Kan quote fra sia:

Til tross for at en del sirkler er falske (anslagsvis ca. 20%), er langt de fleste å anse som ekte, dvs.  IKKE laget manuelt av mennesker. Bevisene for dette er mange og uomtvistelige, og støttes av mer enn 10 års vitenskapelig forskning av 250 kornsirkler i 8 forskjellige land
Innledningsvis skal vi her skille mellom "spøkefuglene" og "bløff-

makerne". Spøkefuglene er dem som lager kornsirkler for å lure

folk til å tro at mystiske naturkrefter eller romvesener står bak.

Bløffmakerne er dem som ringer inn til pressen og tar æren for

imponerende kornsirkler som har materialisert seg, uten å

levere det minste bevis på deres egeninnsats. Videre avslår de

et hvert tilbud om å lage en tilsvarende imponerende kornsirkel

i en offentlig demonstrasjon. Alt tyder på at det er mange

bløffmakere og få spøkefugler.

Lenke til kommentar

Det er værre å overbevise en person som har satt seg på bakbeina om et fenomen som det per dags dato ikke finnes en 100% riktig forklaring på, enn å bevise at samtlige kornsirkler er menneskelagd..

Har du litt matematiske kunnskaper, så finner du nok fort ut av at det er så og si umulig for en gruppe mennesker å lage så nøyaktige "figurer"..

Lenke til kommentar

National Geographic hadde en svingod dokumentar en stund tilbake hvor de trekker frem mye av det du sier her EvenruD. Og de beviste der og da i den dokumentaren at JO!, folk kan lage så avanserte sirkler på så kort tid. De viste frem flere veldig kjente og snakket med en profesjonell gruppe som lager sirkler. Programmet sluttet med at de lagde en veldig avansert sirkel på svært kort tid.

Det ukjente innen kornsirkler nå om dagen dreier seg ikke om "jammen mennesker kan ikke lage sånt", for det er allerede bevist. Hvis du vil ha folk til å bli interresert må du vise til det som er kommet frem nylig. Som f. eks dette med de sprengte korn-punktene pga varme.

Åndenes Makt er forresten så flaut at jeg klarer ikke se på det engang. BS, BS og mer BS :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...