elektroboy Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hei, har sett en del på åndenes makt å lurer på om noen her har hatt slike følelser i et hus! At du trur at det noen i andre etasje, vis det knirker litt! Fyr løs!=) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 etter min mening så er åndenes makt noe av det dummeste et menneske kan la seg overbevises av. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Kanskje den dummeste serien jeg har sett noensinne. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Nei, har hus som ingen har bodd i før, og det har aldri vært hus her før eller. Desutten tror jeg ikke særlig på det. Noe annet er korsirklenes mysterium. Det lurer jeg litt på. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 En gang, når jeg gikk ned trappa, så fikk jeg en sokk i hodet. Noe av det mest latterlige jeg har sett. Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Som de andre sier her er det nok noe av mest tullete jeg har sett på tv. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Syns det er dumt jeg å! At det lukter parfyme i et hjørne,haha! Dummeste jeg har hørt! Lenke til kommentar
Matias Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Synes det er morsomt med disse gamle suggene som går rundt og "føler" spøkelser. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Nei, har hus som ingen har bodd i før, og det har aldri vært hus her før eller. Desutten tror jeg ikke særlig på det. Noe annet er korsirklenes mysterium. Det lurer jeg litt på. 6838455[/snapback] Sjæl! Har du sett det programmet med han norske fyrn? Det med at de dekoder en beskjed og får fram en melding... Da satt jeg seriøst med gåsehud i flere minutter etter ass, creepy stuff Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Kristian Valen har en veldig god parodi på det programmet Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Sjæl!Har du sett det programmet med han norske fyrn? Det med at de dekoder en beskjed og får fram en melding... Da satt jeg seriøst med gåsehud i flere minutter etter ass, creepy stuff 6838553[/snapback] Så en av episodene ja, skummelt da ;o Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Anbefaler "Ghost Hunters" serien som gikk på Sci-Fi channel. Mye mye tøffere enn åndenes makt. Noen av episodene er skikkelige creepy. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Sjæl!Har du sett det programmet med han norske fyrn? Det med at de dekoder en beskjed og får fram en melding... Da satt jeg seriøst med gåsehud i flere minutter etter ass, creepy stuff 6838553[/snapback] Så en av episodene ja, skummelt da ;o 6838712[/snapback] Jeg har en hel dvd med han fyrn Der de blant annet knakk noen av kodene med binær-koder osv, han forklarte t.o.m hvordan meldingen fra folka var satt opp... Og den filmen, der en fyr filma en kornsirkel som blei laget... fytti satan Lenke til kommentar
hertz Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Åndenes makt er virkelig noe av det verste tøvet som er blit vist på norsk fjernsyn. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg har en hel dvd med han fyrn Der de blant annet knakk noen av kodene med binær-koder osv, han forklarte t.o.m hvordan meldingen fra folka var satt opp... Og den filmen, der en fyr filma en kornsirkel som blei laget... fytti satan 6838756[/snapback] Link til noe av dette? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 "Det lukter litt sterk sigarlukt her, det er vist mannen som bodde her før!". Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Anbefaler "Ghost Hunters" serien som gikk på Sci-Fi channel. Mye mye tøffere enn åndenes makt. Noen av episodene er skikkelige creepy. Pffft, alle vet at det er Ghost Busters som gjelder. "Pick up the phone and call the professionals." Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Åndenes Makt er bare idiotisk. Har sett det et par ganger med venner, skjønner ikke hvordan de blir redd av det. Men ja, er det ting om overnaturlige saker er det Ghost Busters som teller. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Kan ikke si jeg blir redd av å se på det, men jeg tror ikke det er bare oppspinn alt sammen heller. Noe må det da være? Forresten så var trådstarteren interessert i om noen her på forumet hadde opplevd noe lignende i huset sitt ikke om vi syntes "programmet var det værste tøvet vi hadde sett". Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Har opplevd en del overnaturlige ting jeg også, men jeg det pleier å være når det er mørkt, så jeg ser ikke godt, og trøtt, så jeg tenker ikke klart. En gang på hytten trodde jeg at jeg så en gammel dame i det forlatte huset som er 100 år gammelt, midt på natten. Jeg stoppet opp for å se, og så at noen beveget seg der inne. Men i ettertid har jeg bare ment at det var bare noe jeg trodde. Når det gjelder åndenes makt er det ikke noe underholdene, eller skummelt program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå