klxm Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg lastet nettopp ned eMSN på min nokia 6280. Men når jeg skriver inn brukernamn og passord, står den bare stille når den skal koble seg opp. "connecting"............ Hva har dette seg ? Er det noe mobilen mangler kanskje ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg har akkurat samme problem. så jeg skal følge med i denne tråden. Lenke til kommentar
Dypfryst Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 det funket før, men når jeg sjekka etter å ha lest denne så fikk jeg også bare error. så er nok ikke bare deg som har problemet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 vet dere om en msnclient som virker til 6280 da? eventuelt en link? Lenke til kommentar
adi-beg Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Trodde det var Agile Messenger, men ser nå i ettertid at bare serie 60 er støttet... Prøv denne istedenfor. Lykke til! Lenke til kommentar
Dypfryst Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 kom over MXit. det funker på k800i ihvertfall. og ser ut som ett bedre alternativ også. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 eMSN funker ikke her heller.. Samsung D500.. Virker ikke som det funker på noen Samsung telefoner, hvertfall ikke hørt om noen.. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 eMSN funker fett på min K750 hvertfall Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Lasten ned Mxit nå. Kom fint innpå men når jeg velger MSN som gateway står det at den skal registrere, etter lang tid kommer det at den ikke kan registrere nå, prøv igjen senere. Prøvd mange ganger. Brukernavn og passord er riktig. Jeg har Nokia 6233. Får fint logget innpå selve programmet, men ikke MSN. Flere som har problemer? Emsn er jo et betalingsprogram selv om de sier det skal være gratis. Lenke til kommentar
klxm Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Lasten ned Mxit nå. Kom fint innpå men når jeg velger MSN som gateway står det at den skal registrere, etter lang tid kommer det at den ikke kan registrere nå, prøv igjen senere. Prøvd mange ganger. Brukernavn og passord er riktig. Jeg har Nokia 6233. Får fint logget innpå selve programmet, men ikke MSN. Flere som har problemer? Emsn er jo et betalingsprogram selv om de sier det skal være gratis. 6863800[/snapback] Det kan no ikke vere et betalingsprogram når alle sier det er gratis vel ?? . Viser feks til amobil sin test... Lenke til kommentar
µT. Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Last ned Reporo Det finner du gratis på getjar.com Er den beste MSN klienten jeg har prøvd. Er oversiklig som bare pokker, og veldig stablit. tar ca. 5 sek å logge seg inn med GPRS. Man kan også sende gratis sms der fra og tror je, Lese dagens nyheter, og lese horoskopet ditt. Alt dette er gratis. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Last ned Reporo Det finner du gratis på getjar.com Er den beste MSN klienten jeg har prøvd. Er oversiklig som bare pokker, og veldig stablit. tar ca. 5 sek å logge seg inn med GPRS. Man kan også sende gratis sms der fra og tror je, Lese dagens nyheter, og lese horoskopet ditt. Alt dette er gratis. 7202855[/snapback] Skal den funke på alle telefoner? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det er et java program, så jeg går utifra det ja;) Jeg bruker det på en Motorola Razr (som ikke er verdens mest tekniske telefon) så jeg går utifra at det fungerer på de fleste mobiler. http://www.getjar.com Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Da skal hvertfall jeg prøve det når jeg kommer hjem.. Lenke til kommentar
klxm Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Har nå kjøpt meg en samsung z400. Men såg inn på getjar.com om denne sistnemnte msn`n.....men der sto bare nokia, SE og motorola... Noen som veit om et msn program som funker til z400 ? Prøvde å laste ned emsn, men fekk bare opp mld om at filen passet ikke.... Lenke til kommentar
µT. Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Har nå kjøpt meg en samsung z400. Men såg inn på getjar.com om denne sistnemnte msn`n.....men der sto bare nokia, SE og motorola... Noen som veit om et msn program som funker til z400 ? Prøvde å laste ned emsn, men fekk bare opp mld om at filen passet ikke.... 7204529[/snapback] Jeg hadde et eller annet msn greier på min Samsung D600. Det fungerte for så hvitt greit.. Problemet nå er at jeg ikke husker hva det het.. Men jeg lastet den ned fra Getjar.. Så lenge det er Java program, så skal det fungere på de fleste telefoner.. Lenke til kommentar
klxm Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Jeg får sjekke litt bedre inn på getjar da........ men vil ha et som funker godt, og har hørt at reporo og emsn funker bra.... Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 eMSN funker fett på min K750 hvertfall 6863570[/snapback] Samme her. Det virket ikke dei to første gangene jeg prøvde, da kom det bare "error". Men etter det har det funka hele tiden. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 funker som julig på min samsung e720, bare lasta ned internett koblinger fra telenor sin side, deretter emsn fra en side. Har også opera mini, ikke akkurat noe og skryte av men men.. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg, personlig foretrekket Reporo. Grensesnittet er og ser mye bedre ut syns jeg, og man kan lese nyheter direkte fra programmet. Lastet den ned på wap.getjar.com hvis noen skulle være interessert i å prøve det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå