Gå til innhold

Hvordan få eMSN til å funke ?

klxm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lasten ned Mxit nå. Kom fint innpå men når jeg velger MSN som gateway står det at den skal registrere, etter lang tid kommer det at den ikke kan registrere nå, prøv igjen senere. Prøvd mange ganger. Brukernavn og passord er riktig. Jeg har Nokia 6233. Får fint logget innpå selve programmet, men ikke MSN. Flere som har problemer?

Emsn er jo et betalingsprogram selv om de sier det skal være gratis.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Lasten ned Mxit nå. Kom fint innpå men når jeg velger MSN som gateway står det at den skal registrere, etter lang tid kommer det at den ikke kan registrere nå, prøv igjen senere. Prøvd mange ganger. Brukernavn og passord er riktig. Jeg har Nokia 6233. Får fint logget innpå selve programmet, men ikke MSN. Flere som har problemer?

Emsn er jo et betalingsprogram selv om de sier det skal være gratis.

6863800[/snapback]

Det kan no ikke vere et betalingsprogram når alle sier det er gratis vel ?? :hmm: . Viser feks til amobil sin test...

Lenke til kommentar

Last ned Reporo Det finner du gratis på getjar.com

Er den beste MSN klienten jeg har prøvd. Er oversiklig som bare pokker, og veldig stablit. tar ca. 5 sek å logge seg inn med GPRS. Man kan også sende gratis sms der fra og tror je, Lese dagens nyheter, og lese horoskopet ditt. Alt dette er gratis. :thumbup:

Lenke til kommentar
Last ned Reporo Det finner du gratis på getjar.com

Er den beste MSN klienten jeg har prøvd. Er oversiklig som bare pokker, og veldig stablit. tar ca. 5 sek å logge seg inn med GPRS. Man kan også sende gratis sms der fra og tror je, Lese dagens nyheter, og lese horoskopet ditt. Alt dette er gratis.  :thumbup:

7202855[/snapback]

Skal den funke på alle telefoner?

Lenke til kommentar

Har nå kjøpt meg en samsung z400. Men såg inn på getjar.com om denne sistnemnte msn`n.....men der sto bare nokia, SE og motorola...

Noen som veit om et msn program som funker til z400 ? Prøvde å laste ned emsn, men fekk bare opp mld om at filen passet ikke....

Lenke til kommentar
Har nå kjøpt meg en samsung z400. Men såg inn på getjar.com om denne sistnemnte msn`n.....men der sto bare nokia, SE og motorola...

Noen som veit om et msn program som funker til z400 ? Prøvde å laste ned emsn, men fekk bare opp mld om at filen passet ikke....

7204529[/snapback]

Jeg hadde et eller annet msn greier på min Samsung D600. Det fungerte for så hvitt greit.. Problemet nå er at jeg ikke husker hva det het.. Men jeg lastet den ned fra Getjar..

Så lenge det er Java program, så skal det fungere på de fleste telefoner..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...