FuzzFuet Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Kom over denne filmen: Fallen Angel caught on tape? Hva slags skapning er det? Den så litt skummel ut Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 det var litt creapy når den greia kikka i camet Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Sikkert planlagt... Eller ? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hvordan fikk de som la ut videoen det krypet der til å være en "fallen engel". Vel, uansett. Sikkert noe noen folk har laget på gøy! Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Hah, så bra.Ser jo egentlig ut som en skalla mann. Endret 10. september 2006 av Espen56 Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hvorfor er alle sånne filmer kornete crappy håndholt-kamera midt på natta med ekkelt grønt lyst film starring screaming mexicans? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hvordan fikk de som la ut videoen det krypet der til å være en "fallen engel". Vel, uansett. Sikkert noe noen folk har laget på gøy! 6838241[/snapback] Tror det lå en del fjær osv. rundt der Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Tror det lå en del fjær osv. rundt der Logisk. De ser en fjær, så noe som ligner på Gollum, selvfølgelig er det en engel. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Kan mensker få den typen gjenskinn i øya.. er det ikke bare katte-øyer og sånne dyr a? Eller kan mensker få det?. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Tror det lå en del fjær osv. rundt der Logisk. De ser en fjær, så noe som ligner på Gollum, selvfølgelig er det en engel. Mente ikke at jeg tror på det, men det er s ikkert grunnen til at overskrifta er noe med Fallen Angel Kan mensker få den typen gjenskinn i øya.. er det ikke bare katte-øyer og sånne dyr a?Eller kan mensker få det?. Tror ikke mennesker kan få det Lenke til kommentar
kalli Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Kan mensker få den typen gjenskinn i øya.. er det ikke bare katte-øyer og sånne dyr a?Eller kan mensker få det?. 6838319[/snapback] Det blir jo sånne øyne når man bruker sånn natt-kamera da... Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Tror det lå en del fjær osv. rundt der Logisk. De ser en fjær, så noe som ligner på Gollum, selvfølgelig er det en engel. 6838315[/snapback] Ja, det var kjempe logisk :!: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Eit forsøk på heimelaga Blair Witch Project? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Ligna på Gollum ja... Sikkert ham Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg har sett denne videoen postet før, sikkert på et annet forum. Der ble det lagt fram noen linker om forklaringer o.l. Selv med tung søking etter tråden, og etter internettsidene det var skrevet om den på, finner jeg ikke den igjen. Det jeg husker, er at det var tatt opp av en fyr fra et TV-show i Spania, nærmere bestemt Catalonia. Han er "tilfeldigvis" ute alene når de skal filme denne kirkegården, de andre står ved bilen. Han som filmer var visstnok forholdsvis kjent, og det er neppe tvil om at han var pissredd (hvem ville ikke vært det). Siden det er vanskelig å høre hva han sier (det er på spansk), finnes det en video med teksting . Om noen kan spansk, kan vedkommende oppsummere hva han sier? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Oversettelsen: - Dette er det siste batteriet jeg har igjen. - Hei, onkel, hva er det for noe? - Se, bruk zoomen på kamera... - For her i fra ser jeg ingenting - Se, se! - Er det onkel, [mangler] - Ser du det eller ikke? - Sikker på at du hørte noe? (lyd/bråk) - ååå, du har jo sett at jeg har hørt bråk - [Aner ikke] - Vær stille, ikke si noe! - Hør! Hører du det? - HELVETTE! - Kom deg bort, spring spring! Ble noe mangelfull, men får holde til noen spanjoler oversetter Endret 10. september 2006 av Zevs. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Kan mensker få den typen gjenskinn i øya.. er det ikke bare katte-øyer og sånne dyr a?Eller kan mensker få det?. 6838319[/snapback] Det blir jo sånne øyne når man bruker sånn natt-kamera da... 6838361[/snapback] Jeg har sett kamera som gjør slikt. Ble brukt til å følge med på pupillene. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Er vel sikkert fake, pleier somregel å være det =\ Lenke til kommentar
DNA Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Lol så dårlig laget Like fake som http://www.youtube.com/watch?v=Vdlm0w4X_y8&NR Endret 10. september 2006 av DNA1 Lenke til kommentar
Russlebiffen Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Sett Paris Hilton-videoen eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå