Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Definisjon på Jomfru hos gutter/menn

Mojo Pin

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hos jenter vil det jo si at de har mistet jomfruhinna si.

Det blir jo nesten som å si at gutter ikke er jomfru lengre når de har runket for første gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hos jenter vil det jo si at de har mistet jomfruhinna si.

Det blir jo nesten som å si at gutter ikke er jomfru lengre når de har runket for første gang.

6843817[/snapback]

Til opplysning er det er vanligere for jenter å onanere ved å stimulere klitoris enn ved å stikke fingrene opp i skjeden. Dessuten brytes ikke jomfruhinnen nødvensigvis av en finger.

Endret av -Knuð
Lenke til kommentar
Da vil jeg påstå at man ikke er jomfru lenger, men siden man ikke akkurat klarer jomfruhinna hos ei jente ved å gi det så er jeg usikker igjen. Er nok penetrering av penis vaginalt eller analt som avgjør det tror jeg.

6842926[/snapback]

Mann til mann-oralsex, da? Det blir jo noe litt annet.

Lenke til kommentar
Da vil jeg påstå at man ikke er jomfru lenger, men siden man ikke akkurat klarer jomfruhinna hos ei jente ved å gi det så er jeg usikker igjen. Er nok penetrering av penis vaginalt eller analt som avgjør det tror jeg.

6842926[/snapback]

Mann til mann-oralsex, da? Det blir jo noe litt annet.

6845332[/snapback]

Hvorfor det?

Lenke til kommentar
Hvorfor det?

Det ser jeg ingen grunn til

6845528[/snapback]

Utovertiss - innovertiss.

Men altså.. Om en mann er homofil og aldri har analsex, men oralsex i massevis, forblir han jomfru for resten av livet?

Lenke til kommentar
Oralsex er jo ikke annet enn å kysse litt på kroppen. Kaller det kosing, ikke sex. Stikker du derimot snabben inn i grotten (om det er foran eller bak) er du ikke lenger jomfru.

6849228[/snapback]

Oralsex kan jo være vel så seksuelt som vaginal- og analsex?

Lenke til kommentar
Oralsex er jo ikke annet enn å kysse litt på kroppen. Kaller det kosing, ikke sex. Stikker du derimot snabben inn i grotten (om det er foran eller bak) er du ikke lenger jomfru.

6849228[/snapback]

6849388[/snapback]

Er det relevant til jomfrubegrepet? Massasje kan være mer seksuelt enn å bli sugd, det betyr ikke at man ikke lenger er jomfru.

Jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke bare godtar guttetiss i jentetiss = ikke lenger jomfru. Hvor viktig er det egentlig?

Lenke til kommentar

6849228[/snapback]

6849388[/snapback]

Jeg vil i allefall påstå at oralsex for meg er mer tiltrekkende enn analsex

Lenke til kommentar

6849228[/snapback]

6849388[/snapback]

Jeg vil i allefall påstå at oralsex for meg er mer tiltrekkende enn analsex

6849826[/snapback]

Er jeg helt enig i, men det var ikke det som var spørsmålet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...