Mojo Pin Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Hei! Hva er egentlig definisjonen på Jomfru hos menn? Hos jenter vil det jo si at de har mistet jomfruhinna si. Hva vil det si for menn? Å ha gjennomført et samleie? Utøvd eller fått oral-sex/fingersex? EDIT: Fant definisjonen på jomfru hos kvinner jomfru (av ty. Jungfrau, ung frue). — 1. I nyere språkbruk seksuelt uerfaren og uberørt kvinne; møy Endret 10. september 2006 av Mojo Pin Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hmm, jeg vil se på det som gjennomført vaginalt samleie, muligens analt. Eller jo. Analt også Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hmm, jeg vil se på det som gjennomført vaginalt samleie, muligens analt. Eller jo. Analt også 6838151[/snapback] Jeg stiller meg bak den der. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 For ett spørsmål Og ha hatt seksuellt samkvem med en annen person, hvor penis har entret ett "ukjent" rike. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hmm, jeg vil se på det som gjennomført vaginalt samleie, muligens analt. Eller jo. Analt også 6838151[/snapback] Jeg stiller meg bak den der. 6838155[/snapback] Jeg er bak den og. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Skjønner godt at alle som "stiller seg bak analsex" faktisk sier de "står bak" Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jomfru hos menn = Ikke hatt sex Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jomfru hos menn = Ikke hatt sex 6840280[/snapback] Hæ? Sex er jo så mangt...Sex som i samleie mener du? Eller er man ikke jomfru lenger om man bare har fått et runk? Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Seff er man jomfru om man har tatt en runk. Onani og samleie er to vidt forskjellige ting. Penetrering er et nøkkelord. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Seff er man jomfru om man har tatt en runk. Onani og samleie er to vidt forskjellige ting. Penetrering er et nøkkelord. 6840334[/snapback] Det jeg mener også. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hæ? Sex er jo så mangt...Sex som i samleie mener du? Eller er man ikke jomfru lenger om man bare har fått et runk? 6840299[/snapback] Sex = Samleie Det er faen ikke å ha sex når man runker. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jomfruhinna kan man miste på mange måter, penetrering kan skje på mange måter. og sex er veldig, veldig mye. Utovertiss i innovertiss = ikke jomfru. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Men er det sex når damen runker mannen? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Mange her mener at sex defineres som alt det kjønnslige mellom to personer, som gjør at runking/fingring er sex. Man er likevel fortsatt jomfru hvis man har blitt runket av en annen. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Hei! Hva er egentlig definisjonen på Jomfru hos menn? Hos jenter vil det jo si at de har mistet jomfruhinna si. Hva vil det si for menn? Å ha gjennomført et samleie? Utøvd eller fått oral-sex/fingersex? EDIT: Fant definisjonen på jomfru hos kvinner jomfru (av ty. Jungfrau, ung frue). — 1. I nyere språkbruk seksuelt uerfaren og uberørt kvinne; møy 6838143[/snapback] Hvis det vil si at jenter er jomfru når de har mistet jomfruhinnen, finnes det jenter som aldri har vært jomfru. Dessuten er det mulig for jenter å miste jomfruhinnen helt på egenhånd. I motsatt tilfelle er det mulig å utforske ganske mye før jomfruhinnen brytes. Jenta kan ha hatt både analsex, oralsex og mere til uten å ha mistet jomfruhinnen. Er hun da fortsatt jomfru? Ifølge leksikondefinisjonen vil hun da ikke være det, for hun vil da være forholdsvis seksuelt berørt og også litt seksuelt erfaren. Hvis jenta aldri har prøvd vaginalsex, men er verdensmester i anal- og oralsex, er hun da fortsatt jomfru? Ikke etter min mening. Det samme vil jeg si om menn. Jeg sier ikke at man mister jomfrudommen av kun å bli seksuelt berørt, men heller ikke at man mister den kun av å ha hatt vaginalsex. Det er, med andre ord, flytende overganger i slike tilfeller, etter min mening - både for menn og kvinner. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Men er det sex når damen runker mannen? 6841537[/snapback] Jeg vil ikke si det... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Oralsex, da? Den har jeg gått og lurt på en stund. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Ikke for meg. Sex for meg er pentrering av kvinnen, samleie. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Oralsex, da? Den har jeg gått og lurt på en stund. 6842762[/snapback] Da vil jeg påstå at man ikke er jomfru lenger, men siden man ikke akkurat klarer jomfruhinna hos ei jente ved å gi det så er jeg usikker igjen. Er nok penetrering av penis vaginalt eller analt som avgjør det tror jeg. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Skjønner godt at alle som "stiller seg bak analsex" faktisk sier de "står bak" 6840252[/snapback] Må jo stå bak en sak. Det å stå foran den gir ingen mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg