SRT-10 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Hei, jeg leste om et program som gjorde sånn at man kunne bare kunne trykke på en knapp så løste cd-rommen seg ut, og trykka på den igjen så gikk den inn igjen, tror det var her på Amobil jeg leste om det, men har søkt på siden å sjekka gjennom posten "All verdens nyttigste programmer", men finner den ikke, har jeg oversett den? Fint om noen kunne hjelpe meg å finne dette programmet! Tusen takk for alle svar
Syar-2003 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Wizmo command line util: wizmo close=D: wizmo open=D: Stenger og åpner D: Drive Bare lag batch filer med shortcut i quicklaunch for 1 trykks operasjon http://www.grc.com/wizmo/wizmo.htm
vegkaar Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 (endret) Enklere å laste ned denne exe-filen og legge den på skrivebordet eller noe;) Åpner/lukker cdrom'en i enkle dobbeltklikk open_cd.zip Endret 10. september 2006 av vegkaar
skylinepower Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 en kompis hadde noe på skrivebordet som var øverst i sjermen og der så man hvor myeminne også som bruktes
p@ge Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 (endret) en kompis hadde noe på skrivebordet som var øverst i sjermen og der så man hvor myeminne også som bruktes 6838551[/snapback] beklager, men mener du minne som brukes for å åpne/lukke cd-rommen ? Endret 10. september 2006 av gaggen
Håvard Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 en kompis hadde noe på skrivebordet som var øverst i sjermen og der så man hvor myeminne også som bruktes 6838551[/snapback] beklager, men mener du minne som brukes for å åpne/lukke cd-rommen ? 6838699[/snapback] Regner med at han mener statbar?
Goscinny Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Eller også meget mye mulig Samurize. Sjekk guiden i Windows-delen. Guide skrevet av Pessimisten der. Goscinny
miCro Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 (endret) Hotkey CD Eject er en mulighet. Det gir deg et lite cd-ikon i systemstatusfeltet som løser ut cd/dvd-rom'en når du trykker på den. Du kan også prøve Hotkeycontrol. Det gir deg muligheten til å dedikere taster på tastaturet til spesifikke oppgaver, som f. eks. å løse ut cd-rom'en. Det koster imidlertid en liten slant. Endret 11. september 2006 av miCro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå