Thyrfing Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hei, nå har jeg brukt en Jensen Broadband router II et par og, tenkte jeg skulle bytte den ut, til en som er litt bedre, får ikke åpnet porter osv med denne, har noen en bra router å anbefale, Har hørt noe om at en eller annen Lynksys det er det eneste. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg ville absolutt anbefale linksys, selv har jeg: Linksys WRT54GC Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 den er vell bare tråløs? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Den har 4 porter for kablet også, hvis det var det du tenkte på. Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 ok, du vet ikke om en annen som ikke har tråløs kommer ikke til å ha bruk for det. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Da har jeg litt mindre peiling, da må du nok vente litt til på et svar Lenke til kommentar
brusboks Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Selv om du ikke har behov for trådløs sender i routeren din kan det være veldig greit å ha. Plutselig kommer det en kompiss innom med laptop. Da er det greit med WLAN. Eller kanskje du kjøper deg laptop en eller annen gang senere? evt. andre familiemedlemmer om du bor sammen med noen kan trenge det osv. Om du ikkje trenger trådløst kan du jo bare deaktivere den. Det er ikke verre. Du får mer igjen for pengene ved å kjøpe en router med trådløs sender i enn det du gjør for en uten. Alex Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 ok, da er det vell lurt å kjøpe en router med tråløs sender i, og den Lomz viste Linksys WRT54GC er en bra router, en ting til, har også en jensen switch her, men den er det vell ikke vits å bytte ut? Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Om du ikkje trenger trådløst kan du jo bare deaktivere den. Det er ikke verre. Du får mer igjen for pengene ved å kjøpe en router med trådløs sender i enn det du gjør for en uten. Alex 6838429[/snapback] Det er faktisk ikke mulig å deaktivere det trådløse nettverket på denne routeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå