Gå til innhold

Jæla irriterende


Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt en tbird 1,4, 4 verbatim, og et 3com nettverkskort hos DATABUTIKKEN.com og så fikk jeg aldri en bekreftelse på det, hakke fått neon som helst mail av dem idet heletatt. Så for å klage på dettte tenkte jeg å fylle ut et av klage skjemaene, men de krever kundenr, som jeg aldri fikk. Så jeg leter etter en mail adresse, men det skulle vise seg å være umulig.(tips meg gjerne)

 

Så problemet mitt er egentlig at jeg må kundenr for å klage på at jeg ikke har fått kundenr eller bekreftelse på bestillingen!

 

Og hvis jeg vil avbestille, bare itillfellet de sender varene allikavel så kan jeg ikke det, siden jeg ikke har kundenr, eller en mailadresse.

 

Så hvis noen har noe å foreslå så bare si ifra!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må si jeg har endret mening totalt om databutikken.com. Her i ettermiddag ringte de og spurte om det var jeg som hadde startet denne posten og for å gi beskjed om at alt ble sendt idag!

Det kaller jeg god kundebehandling, det er ikke mange som ville gjort det!

 

Det er jo absolutt positivt at de følger med på denne siden, det er det heller ikke mange webshopper som gjør.

Lenke til kommentar

Det var fint at alt ordnet seg for deg.

Ett lite tips, ikke ha det så travelt når du bestiller noe på nettet, hadde du sett etter hadde du på den siste siden ved registrering av bestillingen sett at det stod skrevet et ordrenummer og en e-post adresse: [email protected].

Hit skal du sende en eventuell etterlysning av varene hvis du ikke mottar en ordrebekreftelse på e-post.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...