Killer_DT Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Jeg har bestilt en tbird 1,4, 4 verbatim, og et 3com nettverkskort hos DATABUTIKKEN.com og så fikk jeg aldri en bekreftelse på det, hakke fått neon som helst mail av dem idet heletatt. Så for å klage på dettte tenkte jeg å fylle ut et av klage skjemaene, men de krever kundenr, som jeg aldri fikk. Så jeg leter etter en mail adresse, men det skulle vise seg å være umulig.(tips meg gjerne) Så problemet mitt er egentlig at jeg må kundenr for å klage på at jeg ikke har fått kundenr eller bekreftelse på bestillingen! Og hvis jeg vil avbestille, bare itillfellet de sender varene allikavel så kan jeg ikke det, siden jeg ikke har kundenr, eller en mailadresse. Så hvis noen har noe å foreslå så bare si ifra! Lenke til kommentar
TheTurboMan Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Hei jeg fant denne :smile: mailto:[email protected] _________________ Asus a7v 266 Tunderbird 1400 256mb ddr apacer Asus v8200 pure live 1024 player cambrigde desktop theatre5.1 hp cd/rw 9310 viewsonic 19 Aopen hq08 3 kabinett vifter taisol cgk 760 m papst vifte [ Denne Melding var redigert av: TheTurboMan på 2001-12-12 21:58 ] Lenke til kommentar
Milla Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Noen ganger går det ann å bruke telefonen også :wink: Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 13. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2001 Jeg må si jeg har endret mening totalt om databutikken.com. Her i ettermiddag ringte de og spurte om det var jeg som hadde startet denne posten og for å gi beskjed om at alt ble sendt idag! Det kaller jeg god kundebehandling, det er ikke mange som ville gjort det! Det er jo absolutt positivt at de følger med på denne siden, det er det heller ikke mange webshopper som gjør. Lenke til kommentar
Frodo_Torpedo Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Det var fint at alt ordnet seg for deg. Ett lite tips, ikke ha det så travelt når du bestiller noe på nettet, hadde du sett etter hadde du på den siste siden ved registrering av bestillingen sett at det stod skrevet et ordrenummer og en e-post adresse: [email protected]. Hit skal du sende en eventuell etterlysning av varene hvis du ikke mottar en ordrebekreftelse på e-post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå