HJELP Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Hvordan oppgraderer jeg biosen på win xp?? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Er dere stumme? HJELP, post i Alt om data eller hk/cpu du. (men det har du kanskje funnet ut allerede) Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-28 22:56, skrev HJELP:Hvordan oppgraderer jeg biosen på win xp?? HAHAHAHAHAHAHAHA!!! Klarer ikke stoppe det!! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-28 22:56, skrev HJELP:Hvordan oppgraderer jeg biosen på win xp?? Nei si det, Men klarer du det må du fortelle hvordan du gjorde det?? Du må nok si det rett om du skal ha noe seriost svar, Så en gang til. "Hvordan oppgraderer du bios'en til hovedkortet"?? Er det det du mente. Dere andre vær nå greie gutter, Hjelp har bare 4 meldinger. :razz: Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-28 22:56, skrev HJELP:Hvordan oppgraderer jeg biosen på win xp?? spør internett! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Oppfør dere da folkens... brudd på retningslinjene er ikke snillt mot newbies. HJELP: Du må laste ned en bios for fra produsenten av hovedkortet ditt sin hjemmeside. Der står det også som regel hvordan du flasher bios. Kortfattet skrevet, så lagrer du biosfilen på en bootbar diskett, booter med den, og flasher bios ifra Dos. Finito. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Hvis ikke du vet akkurat hvilket hovedkort du har kan du laste ned siSoftware sandra 2002 og bruke den til å se hvilket hovedkort du har. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Hei Hjelp. Win XP er et operativsystem. En BIOS er en "chip" på hovedkortet ditt. Skal du oppgradere BIOSen, bør du finne ut hvilket hovedkort du har. Tror kanskje hele tråden er kødd ettersom den ligger i "Søppel", men best å være på den sikre siden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå