Gå til innhold

Hvor får man kjøpt UV spray?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her!

Petter

6845164[/snapback]

FrozenCPU har ja, men det er desverre ikke lov å sende spraybokser i posten (gass under trykk og alt det der...).

pga det. så tror jeg du sliter litt med å få fatt i det, sidne ingen selger det i norge så langt jeg vet. Du akn kjøpe UV reaktiv maling og bruke det i en malingsprayer derso mdu har det selvfølgleig, men det er vel noe de færreste har...

-Stigma

Lenke til kommentar
Her!

Petter

6845164[/snapback]

FrozenCPU har ja, men det er desverre ikke lov å sende spraybokser i posten (gass under trykk og alt det der...).

pga det. så tror jeg du sliter litt med å få fatt i det, sidne ingen selger det i norge så langt jeg vet. Du akn kjøpe UV reaktiv maling og bruke det i en malingsprayer derso mdu har det selvfølgleig, men det er vel noe de færreste har...

-Stigma

6878710[/snapback]

Tror du Tollpost/Linjegods er villige til å sende dette?

Lenke til kommentar

Mulig det er andre regler for linjegodt og sånne "spesialforsendinger". Kanskje verdt å sjekke. Butikker som selger spraybokser må jo få tilsendt dem fra ett eller annet sted, så logisk må det jo være en lovlig måte å sende sånne ting på.

Evt. få en du stoler på til å kjøpe det lokalt, og så sende det til deg. Det er jo ingen som sjekker pakker som går internt i Norge anyway, og jeg personlig hadde ikke akkurat fått søvnløse netter av å utsette Norges postpersonell for det "vanvittige faren" som frakting av en sprayboks innebærer =P

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...