nubee Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg har et Speedtouch 510-modem som jeg har koblet en basestasjon, en Linksys trådløs ruter til (Linksys WRT 54 GS). Min ISP er NextGenTel. Spørsmålet mitt er: _Må_ jeg ha modemet som fulgte med fra NGT, eller kan jeg ha bare linksys'en til å ta imot signalene fra sentralen? Altså ha den trådløse som et adsl-modem i tillegg til å ha den som en trådløs ruter. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Linksysen har ikke modemfunksjonalitet. Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg har et Speedtouch 510-modem som jeg har koblet en basestasjon, en Linksys trådløs ruter til (Linksys WRT 54 GS). Min ISP er NextGenTel. Spørsmålet mitt er: _Må_ jeg ha modemet som fulgte med fra NGT, eller kan jeg ha bare linksys'en til å ta imot signalene fra sentralen? Altså ha den trådløse som et adsl-modem i tillegg til å ha den som en trådløs ruter. 6837895[/snapback] Hvist ikke den trådløse ruteren din har innebygget modem så... Men det tipper jeg du ikke har. Så du må nok bruke modemet til ngt, du er nødt til å ha ett modem for at internettet ditt skal virke.Når du får internett via telefonkabel for å ikke å snakke om kabel tv. Dessuten er modemet til ngt konfiguert for ngt brebånd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå