Eldarwan Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Heisann fikk meg en pc for 1 uke siden. Pcn funker knall bra og drar alt av spill på fullt. Men når det gjelder wow er det noe annent! Når jeg spiller wow ligger fps på 60 (som er nice) men det er alt for detaljert! Vansklig å forklare men grafikken er ikke gjevn liksom. Alt er med av prikker og den minste detalje. Skjermkortet mitt er ett geforce 7900 gtx som drar nok så bra:) Skjermen min er en syncmaster 940bf med 2 ms responstid. Liker wow veldig godt og vil ha det til å funke ordentlig:D Please help me get wow working ! Mvh Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hei Har du noen mulighet for å poste et screenshot? Kanskje grafikk-instillingene er stilt lavt ved deafult og du bare trenger å skru dem opp for å fikse problemet? Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Er grafikken for bra og de får med hver minste detalj og hver eneste prikk? Hvis grafikken er superbra, er vel det en bra ting? Skjønner ikke helt hva du mener her asså.... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Er det det at du er vant med å kjøre i så lav oppløsning at teksturene flyter i en jevn farge? Legg ved bilder. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Du er vel tilfeldigvis ikke vandt med å spille på en CRT-skjerm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå