Folo Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 har søkt litt, men fant merkelig ikke dette før. er det virkelig bare jeg som har problem med dette?` når jeg velger fullscreen så bruker power dvd hele skjærmen selv om det er en widescreen film, og da blir jo bildet helt ubukelig. har stilt og klikka på det meste men det funker bare ikke. funker fint i windowed mode, og funker fint i microDVD og andre progs. men ikke i power dvd, så jeg bare lurte på om det er noen med det samme problemet?? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Blir bildet "strukket" eller blir sidene kappet av? Hvis strukket: sjekk om Keep Aspect Ratio er krysset av i Configuration/Video. Sjekk gjerne at du ikke har satt på Pan&Scan elns også. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2002 bildet blir strukket nedover, slik at de områdene som ellers ville være svarte ikke er det. jeg er ikke sikker på om tilfellet også gjør at noe blir klippet, men det tror jeg ikke. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Det høres ut som om PowerDVD ikke beholder aspect ratio. Har du sett i Configuration/Video? Lenke til kommentar
Folo Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2002 ja aspect ratio er på, så ikke vet jeg hva som er feil. Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Hadde trøbbel med dette selv. Av og til funka det, ofte funka det ikke. Jeg bare prøvde igjen og igjen, med andre filmer, og la de inn på forskjellige måter. Til slutt kommer det som regel. Bare prøv deg fram, aspect ratio ser ikke ut til å gjøre en dritt hos meg... Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 prøv ein anne power dvd Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Hvilken PowerDVD versjon er det du har? Har hatt litt trøbbel med det i PowerDVD XP, men ikke i 3.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå