Slutsky Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hei, jeg lurer på om det er mulig å kontrollere (eller fordele) inn/ut hastigheten til de forskjellige PC'ene i et hjemmenettverk? Slik at jeg fra min PC kan begrense inn/ut hastigheten på de andre PC'ene. Går det an å bruke NetLimiter? Hvis ja, hvordan gjør jeg det? Jeg klarer ikke å finne de andre PC'ene i NetLimiterklienten min. Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 bump! Er det ingen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Da må du sette opp maskinen din som router e.l hvor du kan tildele båndbredde med ett egnet program. Det enkleste og billigste ville være og sette opp en egen linuxboks som gjør denne jobben. Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Remote desktop og netlimiter? Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 nyeste netlimiter pro har vertfall remote administration Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå