Gå til innhold

Kjøpe Dead Rising eller Saint's Row?

kurrikill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Personlig ble jeg gørr lei av SR etter jeg tok over byen...

Men det var 20 timer med god underholdning iallefall.

6856276[/snapback]

Skjønner ikke hvordan dere kommer gjennom så fort jeg. Kanskje det bare er alderen som gjør meg tregere. Men på en måte glad for det da. Flere timer underholdning for samme prisen. Så får heller seniliteten komplisere de lengre oppdragene for meg hehe

Lenke til kommentar

Snart ferdig med historien i Dead Rising, og det er ekstremt morsomt. Har det masse moro med å drepe zombier (oppe i 5000 kills), og redde overlevende. På slutten blir det noen komplikasjoner som gjør det enda mer morsomt også. Det finnes bokstavelig talt hundrevis av måter å drepe zombier på, og kanskje oppe i hundre sideoppdrag også. På den måten er det ikke ulikt GTA. Kan være litt utfordrende til tider, men det er derfor jeg liker det. Var litt frustrerende på starten, men så blir det bare moro. Gleder meg til jeg får Infinite Mode, bare fly rundt og drepe zombier 24/7. :D

Lenke til kommentar

Har begge to og begge er fantastiske spill. Til nå har jeg spilt SR desidert mest, men runder nok begge. Saints row underholder i mange mange timer, så på det punktet er det bedre enn gta, som jeg fort kunne gå lei av. Kan være det forbedrede skyte/siktesystemet som gjør det.

Pluss at SR har de desidert beste eksplosjonene både fysikk og grafikkmessig noensinne, uten diskusjon.

Lenke til kommentar

Var å plukket opp Saints Row i dag tidlig da jeg har fri fra jobben (Måtte ut med 649,-!!) Men har spilt det så&si i hele dag! IMO er det bedre enn GTA serien på alle måter, så om du likte det er det her en no brainer!

Dead Rising skal jeg også plukke opp, må bare komme meg på EBGames først, er litt usikker på det spillet... redd jeg kan bli veldig frustrert av det og da er det fint å få muligheten til å bytte det iløpet av 10 dager, pluss at jeg har noen gamle xbox&ps2 tittler som bare ligger her å slenger jeg kan bytte i samme slengen.

Lenke til kommentar
Hva menes med infinite mode? Hvordan får jeg dette til? btw, jeg får spillet i posten trolig imorgen eller på lørdag fra cdon , gleder meg som en unge!:D

6865254[/snapback]

Etter du har rundet spillet, kan du spille noe som heter "Overtime Mode", som gir deg 24 timer ekstra med historie (24 timer i spillet, altså). Etter det får du Infinite Mode, der du blir plassert i kjøpesenteret mens livet ditt sakte tappes, så du må løpe rundt etter mat og drepe zombier helt til du dør. Kan spille i uendelig tid altså.

Den kuleste Achievement må vel være Zombie Genocider, da du må drepe 53 594 zombier, som da er det nøyaktige tallet med innbyggere i byen du er i. :D

EDIT: 24 timer ekstra med historie var det.

Endret av Solid Snake
Lenke til kommentar
Hey:P

Nå har jeg tenkt til å kjøpe meg et nytt spill på xbox 360, og det blir Dead Rising eller Saint's Row. Har noen her erfaringer med disse spillene her? hjelp meg med dette valget;) hihi^^

6837711[/snapback]

Jeg regner med at jeg ikke vil like Saint's Row siden jeg aldri likte GTA?

Lenke til kommentar

Nå har jeg tenkt til å kjøpe meg et nytt spill på xbox 360, og det blir Dead Rising eller Saint's Row. Har noen her erfaringer med disse spillene her? hjelp meg med dette valget;) hihi^^

6837711[/snapback]

6886915[/snapback]

Det spørs hva du mislikte ved gta det. Om det var siktesystemet så er dette annerledes og bedre i saints row. Resten av saints row er forsåvidt likt gta, noe bedre på enkelte områder og noe dårligere på noen. Humoren i gta er bedre enn i saints row.

Lenke til kommentar

6837711[/snapback]

6886915[/snapback]

Det spørs hva du mislikte ved gta det. Om det var siktesystemet så er dette annerledes og bedre i saints row. Resten av saints row er forsåvidt likt gta, noe bedre på enkelte områder og noe dårligere på noen. Humoren i gta er bedre enn i saints row.

6886938[/snapback]

Vet ikke helt, men jeg har aldri likt å spille en kjeltring.

Lenke til kommentar

6837711[/snapback]

6886915[/snapback]

6886938[/snapback]

6886985[/snapback]

Da er det lite hjelp i uansett :)

Samma som at jeg aldri spiller axis på WW2 spill det.

Lenke til kommentar

6837711[/snapback]

6886915[/snapback]

6886938[/snapback]

6886985[/snapback]

Da er det lite hjelp i uansett :)

Samma som at jeg aldri spiller axis på WW2 spill det.

6887013[/snapback]

Tenkte meg nesten det, er en moralsk greie for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...