Ever Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Har leita en del rundt etter et mp3 program som oppfyller kravene mine, men det skulle vise seg å være vanskelig. Jeg har brukt winamp 2.x lenge, og det er i og for seg det jeg er mest fornøyd med, men det er et par funksjoner jeg savner. En ting jeg liker med musicmatch jukebox er at den finner fram albumcover på nettet, og viser det i hovedvinduet. Det er jo ganske nais, men egentlig ikke viktig. Det som *er* viktig er: En god databasefunksjon,og .ogg støtte. -Winamp 3 er buggy, men svært god database. -Musicmatch er stabilt, men latterlig tungt, mange småirriterende mangler (forferdelig system for å legge til nye sanger i playlist, elendig database, ingen tracklenght i playlist, ingen bitrate i hovedvindu...) -Winamp 2.x mangler database. Har jeg oversett noen gode alternativer her? Lenke til kommentar
hahomdal Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Tja - du kan ta en kikk på media jukebox :smile: Mvh Hans Lenke til kommentar
moft Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 gå heller for en standalone MP3 manager , de fleste kan spille gjennom whatever player du vil , men har MYE bedre support for databaser/covers & shit enn noen MP3 spiller. Lenke til kommentar
ltobiasb Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 moft: kan du anbefale en mp3-manager? Lenke til kommentar
hemo Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Hepp - Ikkje legg debatten død!! Kva gode alternativ har vi til WinAmp og Windows Media Player? Må vi over på store mp3-studio-program for å finna funksjonar som id3 v2 med cover og lyrics, playlist, streaming av .m3u og .asx, mm. Lenke til kommentar
Valemon Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Veit ikke om denne har alt dere spør etter, men jeg sluttet å bruke Winamp da jeg kom over: http://www.ultraplayer.com/ Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Den beste mp3 spilleren er winamp. Den beste jukebox'en er media jukebox 8.0, Den er og en meget bra spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå