xmunkyx Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Eg lurer på å kjøpe meg ein Yamaha TZR, men har ikkje bestemt meg enda:P Er det ein bra moped eller bør eg kjøpe meg ein annan? Kom med forslag:) helst racing;) Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 har aldri likt den sykkelen no spes. men når jeg vare på en mc-sjappe som hadde sykkelen skifta jeg fort mening.. sykkelen er drit rå, og deilig og sitte på ville kjøpt den jeg om det er den du vil ha men da må du trimme da, går jo dass org (som alle andre mopeder) Lenke til kommentar
xmunkyx Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 takker... veit du noken kor mykje en tzr 125 kostar? viss den ikkje er så dyr så kjøper eg me heller en 125cc:P risikera ikkje å bli tatt av purken:P Lenke til kommentar
adrian-100 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 tzr50 ballaknuser delux! Hvis du kjører over en farts dump, skal nok du få kjene det! tzr125 10000/15000. Men da må nok du mekken en god dellllll Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 ny koster den omtrent 45 000kr 50 000kr. men ikke velg lettmc, ikke verdt å kjøpe. en del går for det, men dem glemmer etterhvert hvor mye lettlappen koster. den er dyr. betalte nå for trafikaltgrunnkurs og mopedlappen 4000kr teoriprøven kommer i tillegg på 400kr Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Derbi GPR 2006 mod 50cc for 25k (kampanje tilbud) Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Sitter vel samme motor i stort sett alle nyere mopeder (am6), så der er den ikke verre/bedre enn andre. Ser utrolig bra ut også. Om tzr. Endret 11. september 2006 av stakan Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 ny koster den omtrent 45 000kr 50 000kr. men ikke velg lettmc, ikke verdt å kjøpe. en del går for det, men dem glemmer etterhvert hvor mye lettlappen koster. den er dyr. betalte nå for trafikaltgrunnkurs og mopedlappen 4000kr teoriprøven kommer i tillegg på 400kr 6843648[/snapback] Mener du ny TZR? Den har en veiledende pris på 29.900. Jeg har kjørt TZR i et og et halvt år og er strålende fornøyd. Den går veldig godt med mitt tecnigas effektanlegg som har en ventil som ikke åpnes før 7500RPM og etter det er det full fres. Matcher akselerasjonen til 125cc. Har kjørt 20mil i strekk uten å bli sliten, og det med balleknusing er bare latterlig. Da sitter man helt feil på sykkelen. Jeg er knall fornøyd med min TZR, og vi kommer nok til å skilles om ikke så alfor lenge er jeg redd. Angrer absolutt ikke på det kjøpet. Før den, kjørte jeg en Aprilia MX som var noe skrap. Kjøpt helt ny, men likevell, skrap. Var en drøm å komme på en TZR. Lenke til kommentar
veos Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 ny koster den omtrent 45 000kr 50 000kr. men ikke velg lettmc, ikke verdt å kjøpe. en del går for det, men dem glemmer etterhvert hvor mye lettlappen koster. den er dyr. betalte nå for trafikaltgrunnkurs og mopedlappen 4000kr teoriprøven kommer i tillegg på 400kr 6843648[/snapback] Mener du ny TZR? Den har en veiledende pris på 29.900. Jeg har kjørt TZR i et og et halvt år og er strålende fornøyd. Den går veldig godt med mitt tecnigas effektanlegg som har en ventil som ikke åpnes før 7500RPM og etter det er det full fres. Matcher akselerasjonen til 125cc. Har kjørt 20mil i strekk uten å bli sliten, og det med balleknusing er bare latterlig. Da sitter man helt feil på sykkelen. Jeg er knall fornøyd med min TZR, og vi kommer nok til å skilles om ikke så alfor lenge er jeg redd. Angrer absolutt ikke på det kjøpet. Før den, kjørte jeg en Aprilia MX som var noe skrap. Kjøpt helt ny, men likevell, skrap. Var en drøm å komme på en TZR. 6859569[/snapback] Kunne ikke bli mer enig. Kjøpte min TZR august i fjor, og har bare blitt mer og mer forelsket. Den ble stjålet i april, noe som var veldig, veldig tungt.. Tok meg to uker, og jeg hadde en splitter ny TZR. Absolutt et godt valg. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg syns TZR er den fineste "wannabe lett"! Men den hørres så pinglete ut og potta er ikke større en i pølse i brød.. æsj.. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 samma gjelder det med rjeiu matrix, ikke mer enn pinglete potte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå