rofl Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg må visst spørre pånytt, finner ikke mitt innlegg igjen. Hva har det å si om et hovedkort ikke støtter SLI? mvh, Rolf Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Du kan kun ha et skjermkort i maskinen. Endret 10. september 2006 av cbs77 Lenke til kommentar
PoNdUs Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 det er om du har 2 pci-e spor på hovedkortet. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) SLI er nVidias metode for og kunne bruke to eller flere skjermkort som samarbeider om jobben for og øke ytelsen. det går fint ann og ha flere skermkort i en pc som ikke støtter SLI/Crossfire men det blir da kun for flerskjerms-oppsett og det vil da ikke øke ytelsen. Crossfire er ATis svar på nVidias SLI-løsning. Endret 10. september 2006 av Mitjmannen Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg må visst spørre pånytt, finner ikke mitt innlegg igjen. Hva har det å si om et hovedkort ikke støtter SLI? mvh, Rolf 6837598[/snapback] For å finne igjenn inleggene dine så går du på "Mine innlegg" som er i menyen på venstre side <--- Men SLi er som dei andre sier, at du kan bruke to skjermkort sammtidig som deler på arbeidsoppgavene for bedre ytelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå