Judas Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Legger ut et bilde jeg tok fra en kveldspatrulje ved Grense Jakobselv av Kong Oscar 2 kappell. Det var mye tråke i dalen så jeg syntes stemningen var litt skummel(tøff grensejeger som jeg er), prøvde å få med dette på bildet ved å bruke litt høy ISO for fremkalling av støy. Prøvde meg frem med B/W og med farger. Synes faktisk farger ble best- Endret 10. september 2006 av Judas Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hvor er bildet? det hadde vært morsomt å se Lenke til kommentar
Judas Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Hvor er bildet? det hadde vært morsomt å se 6837577[/snapback] Beklager, men det ble litt tull i opplsatningen av bildet. Jobber med å få det op nå. Lenke til kommentar
Judas Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Jeg skjønner ikke en dritt. Det er umulig å få lastet opp bildet. Lenke til kommentar
perottol Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Skulle slått på lyset inne i kirka. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Veldig stilig. Som tatt fra ett random black metal cover fra før 1995. Likte det veldig godt, veldig flott stemning. Tok du flere bilder fra andre vinkler? Ville likt å se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå