Haraldson Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 OK, her må vi tydeligvis ta til oss de nye forutsetningene, og komme med et nytt svar; 15 minutter sint for noen dråper cola i fanta kan, sett i forhold til "lovbruddet", virke som en "langsint reaksjon" for meg, tror ikke jeg hadde giddi å brydd meg om de cola-dråpene i det hele tatt. Når det er sagt - krangler dere mye? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Hun mente det ikke vondt, og var vel bare i et tullete humør. Hun mente i hvert fall at det at jeg delvis ødela middagen vår ved å være sur i 15 min. Vi var nemlig ute og spiste. Når jeg tenker over det var jeg faktisk sur i 1/3 av tiden vi spiste.. Men like fullt.. Hun synes det er for lenge, men jeg synes fortsatt at det ikke var lenge i det hele tatt. Krangler vel ikke så mye, men hun henger seg vel litt ofte opp i at jeg er "langsur", som hun mener ødelegger. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Vil heller spørre deg om en ting; syns du det er verdt å reagere så sterkt på sånne ting (hvis det med colaen er nivået av jævlighet som skal til for å gjøre deg sint såpass lenge)? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hun regnet med for å være lenge sur da hun blandet noen få dråper cola oppi et stort glass med fanta jeg hadde. Da var jeg sur i 15 min. Hun mener dette er lenge. Jeg mener det er legitimt og berettiget. Hun lurer også på hvorfor jeg drakk opp glasset dersom det var så ille... I tillegg, dersom jeg hadde drukket opp dette glasset lenge før disse 15 min var godt, ville jeg da også være berettiget lenge sur? 6861895[/snapback] Det er ikke noe å vere sur for egentlig Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Du er da en relativt blid person om du bare er sint i 15 min. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Vil heller spørre deg om en ting; syns du det er verdt å reagere så sterkt på sånne ting (hvis det med colaen er nivået av jævlighet som skal til for å gjøre deg sint såpass lenge)? 6862050[/snapback] Hei Det var samboeren min som skrev de innleggene i denne tråden i dag, så dette må nok justeres litt, sannsynligvis så ligger vel sannheten et sted i midten. Hun regnet med for å være lenge sur da hun blandet noen få dråper cola oppi et stort glass med fanta jeg hadde. Da var jeg sur i 15 min. Hun mener dette er lenge. Jeg mener det er legitimt og berettiget. Hun lurer også på hvorfor jeg drakk opp glasset dersom det var så ille... I tillegg, dersom jeg hadde drukket opp dette glasset lenge før disse 15 min var godt, ville jeg da også være berettiget lenge sur? 6861895[/snapback] Hun mente det ikke vondt, og var vel bare i et tullete humør. Hun mente i hvert fall at det at jeg delvis ødela middagen vår ved å være sur i 15 min. Vi var nemlig ute og spiste. Når jeg tenker over det var jeg faktisk sur i 1/3 av tiden vi spiste.. Men like fullt.. Hun synes det er for lenge, men jeg synes fortsatt at det ikke var lenge i det hele tatt. Krangler vel ikke så mye, men hun henger seg vel litt ofte opp i at jeg er "langsur", som hun mener ødelegger. 6861992[/snapback] Det som ikke nevnes er vel det at de 15 minuttene hadde vært oppe før denne hendelsen. Ja jeg ble sur og muggen i 15 minutter, jeg var tørst og Fanta med ettersmak av Cola er ikke godt når man ikke kan kjøpe en ny en. Jeg la forsåvidt til at dette gjaldt i både små og store ting: Alt mulig rart i mitt tilfelle, fra de store tingene til de relativt små. 6837344[/snapback] Men forsåvidt en ting har alltid 2 sider, sannheten er som regel et sted i midten. Ja jeg var kanskje unødvendig lenge sur etter denne brushendelsen, men spørsmålsformuleringen min i denne tråden var mer generelt ment. Som man kanskje kan se av begrensningen min i innlegg 3. Endret 14. september 2006 av Lomz Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Men like fullt kan sånne, i mine øyne små hendelser, gjøre deg sint ganske lenge, og forutsetningene for det første spørsmålet er forandret. PS: Drikk vann hvis du er tørst Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Men like fullt kan sånne, i mine øyne små hendelser, gjøre deg sint ganske lenge, og forutsetningene for det første spørsmålet er forandret. PS: Drikk vann hvis du er tørst 6863486[/snapback] Du har sikkert rett Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Stenges etter ønske fra trådstarter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg