Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når kan man regnes som langsint?

Anbefalte innlegg

OK, her må vi tydeligvis ta til oss de nye forutsetningene, og komme med et nytt svar; 15 minutter sint for noen dråper cola i fanta kan, sett i forhold til "lovbruddet", virke som en "langsint reaksjon" for meg, tror ikke jeg hadde giddi å brydd meg om de cola-dråpene i det hele tatt.

Når det er sagt - krangler dere mye? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun mente det ikke vondt, og var vel bare i et tullete humør. Hun mente i hvert fall at det at jeg delvis ødela middagen vår ved å være sur i 15 min. Vi var nemlig ute og spiste. Når jeg tenker over det var jeg faktisk sur i 1/3 av tiden vi spiste..

Men like fullt.. Hun synes det er for lenge, men jeg synes fortsatt at det ikke var lenge i det hele tatt.

Krangler vel ikke så mye, men hun henger seg vel litt ofte opp i at jeg er "langsur", som hun mener ødelegger.

:hrm:

Lenke til kommentar
Hun regnet med for å være lenge sur da hun blandet noen få dråper cola oppi et stort glass med fanta jeg hadde. Da var jeg sur i 15 min. Hun mener dette er lenge. Jeg mener det er legitimt og berettiget.

Hun lurer også på hvorfor jeg drakk opp glasset dersom det var så ille...

I tillegg, dersom jeg hadde drukket opp dette glasset lenge før disse 15 min var godt, ville jeg da også være berettiget lenge sur?

:hmm:

6861895[/snapback]

Det er ikke noe å vere sur for egentlig :p

Lenke til kommentar
Vil heller spørre deg om en ting; syns du det er verdt å reagere så sterkt på sånne ting (hvis det med colaen er nivået av jævlighet som skal til for å gjøre deg sint såpass lenge)?

6862050[/snapback]

Hei

Det var samboeren min som skrev de innleggene i denne tråden i dag, så dette må nok justeres litt, sannsynligvis så ligger vel sannheten et sted i midten.

Hun regnet med for å være lenge sur da hun blandet noen få dråper cola oppi et stort glass med fanta jeg hadde. Da var jeg sur i 15 min. Hun mener dette er lenge. Jeg mener det er legitimt og berettiget.

Hun lurer også på hvorfor jeg drakk opp glasset dersom det var så ille...

I tillegg, dersom jeg hadde drukket opp dette glasset lenge før disse 15 min var godt, ville jeg da også være berettiget lenge sur?

6861895[/snapback]

Hun mente det ikke vondt, og var vel bare i et tullete humør. Hun mente i hvert fall at det at jeg delvis ødela middagen vår ved å være sur i 15 min. Vi var nemlig ute og spiste. Når jeg tenker over det var jeg faktisk sur i 1/3 av tiden vi spiste..

Men like fullt.. Hun synes det er for lenge, men jeg synes fortsatt at det ikke var lenge i det hele tatt.

Krangler vel ikke så mye, men hun henger seg vel litt ofte opp i at jeg er "langsur", som hun mener ødelegger.

6861992[/snapback]

Det som ikke nevnes er vel det at de 15 minuttene hadde vært oppe før denne hendelsen.

Ja jeg ble sur og muggen i 15 minutter, jeg var tørst og Fanta med ettersmak av Cola er ikke godt når man ikke kan kjøpe en ny en.

Jeg la forsåvidt til at dette gjaldt i både små og store ting:

Alt mulig rart i mitt tilfelle, fra de store tingene til de relativt små.

6837344[/snapback]

Men forsåvidt en ting har alltid 2 sider, sannheten er som regel et sted i midten.

Ja jeg var kanskje unødvendig lenge sur etter denne brushendelsen, men spørsmålsformuleringen min i denne tråden var mer generelt ment.

Som man kanskje kan se av begrensningen min i innlegg 3.

Endret av Lomz
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...