iChristian Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Kjæresten min forteller meg hele tiden at jeg er langsint når jeg kan være sint/sur/muggen i opptil 15min, selv føler jeg at dette ikke er å være langsint. Når mener dere at man kan regnes som langsint? Lenke til kommentar
Zozzy Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Kommer vel helt ann på saken som har blitt kranglet/diskutert om? ell? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Alt mulig rart i mitt tilfelle, fra de store tingene til de relativt små. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Langsint må da minst være et par dager... Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Det er vel min oppfatning og ja. Er man langsint er man vel sint i flere dager. 15 minutter er jo ingen ting. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Dersom man går fra sur til glad på betydelig under 15 min har man enten kranglet om filleting eller så er man humørsyk. Langsint for meg er når man henger seg opp i ting over lengere tid, dvs dager og uker. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Noen dager vil jeg si.. Og lenger Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 helt enig med resten her. må da i allefall være noen dager for å være langsint.. men kommer selfølgelig noe ann på hva det er.. man burde ikke være sint i et kvarter fordi kjæresten velta et glass med brus eller lignende bagateller. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 På visse områder er jeg langsint. Er det noen som bryter et løfte eller noe som er litt alvorlig så glemmer jeg det aldri.. Jeg kan tilgi, men glemmer det ikke. Går ikke rundt og grubler på det, men hver gang jeg møter disse personene så er jeg mye mer forsiktig.. Jeg trur det gjelder de aller fleste, gjøres ting med vitende og vilje så er man berettiget til å være langsint, skjer ting ved et uhell så glemmes det på sekundet.. Langsint er ikke 15 minutter ihvertfall. Minstetiden for å være langsint, for meg ihvertfall, er at det varer en dag.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 We will never forgive..... or forget! 15minutter er ingenting. Jeg vil kalle det å være så kortsint som det kan gå ann. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Spør jo hva man er sint for. Men 15 min er ingenting. Mange som kan være sinte og bitre i mange år. Sikkert utrolig slitsomt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Varg Vikernes drakk seg drita i Bergen, og ble sur på en kompis i Oslo. Så satte han seg i bilen og kjørte over fjellet. Da han kom fram, tok han rotta på kompisen. DET er hva jeg kaller langsint. 15 minutter er ingenting. Når hun sier det er det sikkert fordi hun selv ikke synes du burde være sur. Det kan også være en måte å etablere seg selv som den sindige, ålreite og rolige personen i forholdet. I så fall bør du trå forsiktig. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Et par dager du ... 15 min er latterlig... Lenke til kommentar
monti Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Hvis du er sur i mer en 1dag..da ville jeg sett deg som langsint.. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Det er i hvert fall hyggelig med det jeg regner som støtte Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Varg Vikernes drakk seg drita i Bergen, og ble sur på en kompis i Oslo. Så satte han seg i bilen og kjørte over fjellet. Da han kom fram, tok han rotta på kompisen. DET er hva jeg kaller langsint. 15 minutter er ingenting. Når hun sier det er det sikkert fordi hun selv ikke synes du burde være sur. Det kan også være en måte å etablere seg selv som den sindige, ålreite og rolige personen i forholdet. I så fall bør du trå forsiktig. 6841690[/snapback] Anger management? Lenke til kommentar
fompa Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Stefarn min kan det og bli LANGsint Vist han først blir skikkelig sinna så kan han værra sinna i ei uke i strekk, og da er det helt umulig og kummunisere med han... spør man om hvor ostehøvveln er så får man ikke svar. ogdet er utrolig irriterende... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Det kommer veldig an på hva det dreier seg om. Har noen drept noen du var glad i, er det jo forståelig om sinnet varer livet ut. Men om broren min tar den siste sjokoladekakebiten som egentlig var min, kan jeg vel regnes som langsint om jeg fremdeles er pissed for det en time etterpå. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Nemlig Vegard_, normal logikk burde egentlig svare på dette ^^ Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Hun regnet med for å være lenge sur da hun blandet noen få dråper cola oppi et stort glass med fanta jeg hadde. Da var jeg sur i 15 min. Hun mener dette er lenge. Jeg mener det er legitimt og berettiget. Hun lurer også på hvorfor jeg drakk opp glasset dersom det var så ille... I tillegg, dersom jeg hadde drukket opp dette glasset lenge før disse 15 min var godt, ville jeg da også være berettiget lenge sur? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg