griped Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 hallo! plutselig i dag merket jeg at alle bildene mine var borte fatter ikke en dritt alt av bilder som har vært på C: er vekk! ikoner og alt. hva kan det komme av? må ha bildene tilbake for mange av dem er VELDIG viktige bilder! trenger hjelp med dette Lenke til kommentar
nifty Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Har du sjekket i 'søppelbøtta' ? _nifty_ Lenke til kommentar
griped Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 øøøøøøø ja seff!! trur kanskje dere ikke skjønner situasjonen jeg kan ikke spille spill fordi det bakgrundsbildetet på spillet ikke er der lenger så absolutt ALT av bilder er vekk *klikkersnart* Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Høres ut som et merkelig fenomen......prøv systemgjenoppretting? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Ta det litt med ro da gutt, det er uhøflig å klikke i tråd. Hva er det siste du har gjort med datamaskinen din? Har du oppdaterte antivirusprogrammer? Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Kjør et online virussøk. Et eller annet sted i bakhodet mitt murrer det noe om et virus, for en stund siden, som slettet alle bildefiler på pcen. I såfall er det ikke så sikkert at du får gjenopprettet bildene. Backup er kjekt Lenke til kommentar
griped Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 det er så sykt kjipt det er brylupsbilder der som jeg MÅ ha og konfirmasjonsbilder osv Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 det er så sykt kjipt det er brylupsbilder der som jeg MÅ ha og konfirmasjonsbilder osv 6838457[/snapback] Hvis du husker navn på noen, har du brukt søkefunksjonen og søkt på "Min Datamaskin". Hvis de er ett eller annet sted, kommer de vel frem da. PS Også lurt å brenne bildene til CD, eller lagre på ekstern harddisk slik at man har kopier RandiA Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Som siste mulighet kan du prøve å bruke eit recovery program og se om du kan gjenopprette bildene... Lenke til kommentar
griped Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 har søkt på bilder men kommer ikke opp noen forsøker meg på et recovery prog. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 ........... Har du forsøkt systemgjenoppretting? Lenke til kommentar
griped Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 ........... Har du forsøkt systemgjenoppretting? 6839154[/snapback] ja uten hell men takk for alle svar Lenke til kommentar
griped Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 men når jeg har laget en tråd her kan jeg vel også spørre om hvordan man kan "lagre" det som er der så hvis det skjer igen så kan jeg gjøre"?" så kommer det sånn som det var tilbake igjen Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Å lage et gjenopprettelsespunkt mener du? Lenke til kommentar
griped Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Å lage et gjenopprettelsespunkt mener du? 6839427[/snapback] ja no sånt Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Gå til Start -> Alle Programmer -> Tilbehør -> Systemverktøy -> Systemgjenoppretting Der skal du klare det! Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Høres ut som virus. Prøv med ad-aware og se om den finner noe.. Lenke til kommentar
griped Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Høres ut som virus. Prøv med ad-aware og se om den finner noe.. 6839812[/snapback] føler ikke at det vil hjelpe med å få tilbake bildene kan gost ver det fjerener viruset men det er bildene jeg vil ha tilbake takk for svar uansett Lenke til kommentar
griped Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Gå til Start -> Alle Programmer -> Tilbehør -> Systemverktøy -> SystemgjenopprettingDer skal du klare det! 6839776[/snapback] TAKK :!: Lenke til kommentar
PerB Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Gå til Start -> Alle Programmer -> Tilbehør -> Systemverktøy -> SystemgjenopprettingDer skal du klare det! 6839776[/snapback] TAKK :!: 6843024[/snapback] Men dette går på systemet (operativsystemet med drivere) ikke på bildefiler, tekstdokumenter o.l. Eneste fornuftige er å ta backup av alle viktige data. Det er mye som kan skje med datafiler og harddikser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå