bfisk Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Heisann. Har bestillt platespillere fra england. Problemet er er at disse har 3pin (m) strømkontakt, slik de bruker i england. Jeg trenger derfor en overgang til EU-kontakt slik vi har her hjemme. Hvor kan jeg få tar i en sånn? Så i biltemakatalogen, men der hadde de bare feil vei (tror jeg)... Desp etter svar! Vil ikke og har ikke lov til å begynne å lodde på dette selv (mister garantien også). Og elektrikere er dyre! bfisk Lenke til kommentar
muffe Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Herre gud da mann. Hva kan gå galt hvis du lodder på en selv? Hvis du har en IQ på over 1,5 og har synet intakt er jo det no problem. Har gjort det samme selv med min Bang & Olufsen forsterker på 2x45 W fra 1975. Den er i bruk den dag i dag. Utmerket lyd. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Ville forsøkt Elfa. De har mye rart når det gjelder kontakter. Ellers er tror jeg ikke det er mye marked for denne typen adaptere i Norge. Hvis ikke Elfa kan hjelpe deg, så kan du muligens bestille på en webshop i Storbritania som sender utenlands. Lenke til kommentar
Trondos Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Hvorfor i huleste skal du lodde noe? Klipp av den engelske kontaketen, og kjøp deg en standard på Biltema, Chlas Ohlsson, Elkjøp, Europris eller S-laget. Disse skrur du på. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå