Gå til innhold

Hva ville dere kjøpt??


-Satan-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nye claw hammer dual system samt noe ddr ram på et par 500-600MHz, men dette er jo litt inn i framtiden da...

Nå er det et dual system med 2*mp værstinger, overklokke disse maks med freon og peltierkjøling til godt og vel 2GHz, 3*256 PC2700ram fra crusial, dual scsi hardisker på 100gb med raid, scsi brenner, elsa geforce 3ti 500 Med peltier og freonkjøling. Tror dette hadde blitt et killer system... Burde vel slå 3dmark 2001 poeng summen til macci på 11tusen og noe.

Lenke til kommentar

nei drømmemaskina har jeg allerede...

486DX2 66Mhz

16MB !!EDO!! RAM

S3 "noname skjermkort"

noname coax nettverkskort

hovedkort fra 1993 :grin:

GAMMEL SCSI kontroller med 10mbps throughput

CD-ROM !!!

120mb IDE harddisk

120mb SCSI2 harddisk

120mb SCSI tapestreamer :smile:

12"LCD og 15"CRT skjerm (LCD er lokk på kassa :grin: )

WINDOWS 95

 

Og alt er bygd inn i ei pappkasse :grin:

Må få opp no bilder av den, men det er på skolen alt i hop :razz:

 

[ Denne Melding var redigert av: xthal på 2001-12-13 21:21 ]

Lenke til kommentar

For å tenke litt "realistisk"... Hvis jeg hadde hatt masse spenn å svi på ny pc ville jeg endt opp med dette:

 

Dual MP1900+

MPX

3x512mb OCZ PC2700

GF3Ti500

 

Men det viktigste av alt ville vært kjølingen.. Ville kjøpt meg en fryser og fyllt opp et lite rom med olje.. Så skaffe et motherboard tray og montere alt og hive nedi frysern. -20c på hele systemet uten fare for kondens er ikke å forakte :smile:

Lenke til kommentar

Min drømme pc skal kunne kjøre med 5gb ddrram i windows, 8stk 100gb hardisker,2ghz p4,rått kabinett, neonlys, alt usb 2, laserfarge skriver, webkamera, gforce 3, superkjøling kjøling med nitrogen. soundblaster audigy, komplett soroundlyd, cd-rom,dvd brenner, digital doc 5, zipdisk, radio,

 

det hadde vært noe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...