ArizarD Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Heisann! Har oppgradert min Shuttle med ett nytt kraftig grafikkort, men måtte fjerne DVD-rom siden det var ikke nok strøm for å oppretholde dem begge. Kan jeg f.eks kjøpe en ekstern DVD-brenner og installere programmer, se filmer osv via den? Kan jeg også bruke en ekstern DVD-brenner til å formatere maskina? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Det kan du gjøre ja, så det er bare å kjøpe en ekstern dvdbrenner hvis det er det du må ha. Du har USB2 på shuttlen? Det er ikke mulig å oppgradere PSU da? Endret 10. september 2006 av Lomz Lenke til kommentar
ArizarD Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Det kan du gjøre ja, så det er bare å kjøpe en ekstern dvdbrenner hvis det er det du må ha.Du har USB2 på shuttlen? Det er ikke mulig å oppgradere PSU da? 6837108[/snapback] Vel klarte ikke å finne noe større PSU, så det er uaktuelt tror jeg. Men så da er det greit med ekstern DVD-Brenner? Jeg kan altså formatere, installere og gjøre alt mulig? Har denna shuttle'n: Shuttle SB81P Barebone S-775. Endret 10. september 2006 av ArizarD Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Ja, da, du kan gjøre alt med en ekstern enhet. Bare se på alle laptopen uten intern spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå