Captain_Nintendo Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 merkelig du har en xbox 360 reklame og det ikke står butikk navn nedom kontrolleren til 399 kr 6845269[/snapback] Que? Under 360 kontrolleren (399,- for trådløs) står det ingenting, leser man rett nedover kommer man til slutt over ordet "gjelder". Ikke noen butikkoverssikt, men det er jo ikke verre enn at du ringer og spør de da 6845535[/snapback] 6846285[/snapback] Jeg har ikke den avisen, bare et gult dobbeltsidig ark som jeg sa lenger opp i tråden. Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Da har jeg vært innom Ica Maxi på moholt, en stk xbox 360 premium befinner seg nå i posen min. Ikke bli redd om de ikke står utstilt, de står innelåst så man må spørre etter de i kassen Lenke til kommentar
dorR Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Husker du hvor mange de hadde? Løp innom kl 9 på fredag for å sikre meg en \o/ Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Ganske rart hva slags diskusjon det kunne bli ut av et tilbud på Ica maxi. Det var vel en selvfølge at det gjaldt alle butikkene i kjeden. Bare Elkjøp på Klepp som tilhører en kjede men aldri har annonserte varer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå