Gå til innhold

Vil X360 bli enda billigere med det første?

Isbilen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
en ting ... det er ikke så utrolig mange ica maxi rundt om kring da  :roll:

vartilbudet fra neste fredag til neste lørdag? :hmm:

6843790[/snapback]

Fant ut at det var ca 19 Ica-Maxi rundt forbi, tilbudet gjelder fra 15-16/9

Spillene kostet 499 pr stk, vet ikke om det var tilbud eller normalpris..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Ser at Ica-Maxi har Xbox 360 til 2499, er dette en veldig god pris?

6842698[/snapback]

Veldig god deal. Tror det er noe av det billigste jeg har sett faktisk, jeg gav selv 2899,- hos Elkjøp 2. Desember i fjor, og det var i hovedsak grunnet en skrivefeil i en reklameblekke :p
Lenke til kommentar
Men skal man kjøpe seg en 360 snart, er nok ICA Maxi et lurt sted å kjøpe. Neste fredag selger de Premium for 2499,-

6836800[/snapback]

Ja, dette er meget fristande, men som sagt så såg ikkje eg heller noko på heimesida til ICA om dette tilbodet. Kan nokon bekrefte at det er mogleg å kjøpe denne på ICA Maxi i Oslo?

Lenke til kommentar

Jeg tror heller MS vil komme med en bundle i første omgang. F.eks. Premium + PGR3 til 3000 kr. eller kanskje Premium + HD-DVD til 4000 kr.

Men får man Premum til 2500 kr. nå er det egentlig ingenting å vente på. Jeg tror ikke den er nede i 2000 kr. før om et års tid.

Lenke til kommentar
Men skal man kjøpe seg en 360 snart, er nok ICA Maxi et lurt sted å kjøpe. Neste fredag selger de Premium for 2499,-

6836800[/snapback]

Ja, dette er meget fristande, men som sagt så såg ikkje eg heller noko på heimesida til ICA om dette tilbodet. Kan nokon bekrefte at det er mogleg å kjøpe denne på ICA Maxi i Oslo?

6844665[/snapback]

Står ikke noen ting om hvilke ICA Maxi butikker det gjelder på reklamen iallefall. Er bare å ringe ned og spørre, står ikke noe om tilbudene kun er forbeholdt noen butikker. Er en del av deres ukeskupp kampanje, nå skal det være ulike kupp hver dag osv.

Lenke til kommentar
Gjelder vel alle butikkene nederst på siden?

6845168[/snapback]

Saken er at reklamen jeg har ikke har en liste over butikker. Er et sånt dobbeltsidig gult ark med matvarer på den ene sida og non-food på den andre siden.

6845188[/snapback]

merkelig du har en xbox 360 reklame og det ikke står butikk navn nedom kontrolleren til 399 kr

Lenke til kommentar
merkelig du har en xbox 360 reklame og det ikke står butikk navn nedom kontrolleren til 399 kr

6845269[/snapback]

Que?

Under 360 kontrolleren (399,- for trådløs) står det ingenting, leser man rett nedover kommer man til slutt over ordet "gjelder".

Ikke noen butikkoverssikt, men det er jo ikke verre enn at du ringer og spør de da :)

Lenke til kommentar

6845269[/snapback]

Que?

Under 360 kontrolleren (399,- for trådløs) står det ingenting, leser man rett nedover kommer man til slutt over ordet "gjelder".

Ikke noen butikkoverssikt, men det er jo ikke verre enn at du ringer og spør de da :)

6845535[/snapback]

post-13196-1158011067_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...