klilleng Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Nå blir jeg litt forvirret av alle sine meninger, så jeg får ikke helt med meg hva slags skjermkort dere synes jeg burde velge. Om dere kan bare skrive hva slags skjermkort og hvorfor jeg burde velge akkurat det hadde vært fint! 6837535[/snapback] Vel, du har ikke sagt hva du har av utstyr ellers, men jeg står fortsatt ved at Geforce 7600GS er et kurant valg til et AGP-system. Fin ytelse, og ikke minst ganske så billig (11-1200,-). Nøyaktig hvilket 7600GS kort som er "best" vet jeg ikke, hvis det er noen forskjell fra merke til merke. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Denne tråden som jeg har laget er om nesten det kortet. vet ikkke om det sier deg noe men... Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Denne tråden som jeg har laget er om nesten det kortet.vet ikkke om det sier deg noe men... 6838414[/snapback] Den tråden er om 7800GS. Jeg synes det er på kanten av uforsvarlig å bruke to-tre ganger så mye på et sånt fremfor 7600GS, så lenge man sitter på en Q-Tec PSU. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 jeg har en q-tec psu også. men jeg bruker et 62oo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå