ElBarto Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hei! Pappa ser etter en stor LCD tv. Han ba meg finne ut mer info og anbefalinger. Noen som har noen og anbefale? Han fant denne til meg og ba meg finne ut mer om den: Fujitsu-Siemens 40" LCD men har ikke klart å finne noen tester av noe slag. Noen som kan hjelpe til her? På forhånd takk. Lenke til kommentar
tole Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Sliter også med å finne tester av denne, men den skal vissnok klare 1:1 pixelmapping på DVI-inngangen og ha OK bilde. Er nok uansett ganske bra verdi for pengene på den modellen. http://tjens.dk/Myrica/ En kar har bestilt denne skjermen, så jeg skal sjekke den ut og skrive noen linjer om hva jeg synes når jeg får besudle den om ca en ukes tid. Endret 13. september 2006 av tole Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Pappa har bestilt tv'en og vi har fått den, men jeg har ikke hatt tid til å fått testet den ut enda. Har vel egentlig liten tid til det, kanskje neste uke engang. Satser uansett mer på din tilbakemelding tole. Lenke til kommentar
tole Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Sliter også med å finne tester av denne, men den skal vissnok klare 1:1 pixelmapping på DVI-inngangen og ha OK bilde. Er nok uansett ganske bra verdi for pengene på den modellen. http://tjens.dk/Myrica/ En kar har bestilt denne skjermen, så jeg skal sjekke den ut og skrive noen linjer om hva jeg synes når jeg får besudle den om ca en ukes tid. 6857086[/snapback] Ok, da er skjermen kjapt testet. Må bare si at til prisen er dette en bra skjerm. Responstiden var godt over godkjent og svartnivået var tålelig bra, selv om man legger merke til det på veldig mørke scener. Den sendes nok ikke tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå